eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

9 057 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: Project Manager
słowa kluczowe: 5 t
miasto: Elbląg

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Uwaga: słowa, wpisane w wyszukiwarce są za krótkie! Wyszukać można jedynie słowa z przynajmniej dwoma literami.


Dostępne oferty pracy:

  • Project Manager ds. automatyki i elektryki

    2025-12-13 HR Support Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Elbląg
    oferta w kategorii: Produkcja / Przemysł

    Zadania Kompleksowe planowanie, organizacja i skuteczne zarządzanie realizacją projektu. Koordynacja działań całego zespołu projektowego oraz ścisły nadzór nad terminową realizacją zadań. Opracowywanie rzetelnych raportów okresowych dot...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

Sejm przyjął nowelizację specustawy o pomocy uchodźcom wojennym z Ukrainy, która wydłuża okres ochrony czasowej do 4 marca 2026 r. i wprowadza rozwiązania uszczelniające system. Nowe przepisy ograniczą możliwość nadużywania prawa ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,3% wyższe r/r i wyniosło 9045,11 zł brutto.

Często w codziennym języku potocznie używamy określeń "ubezpieczenie zdrowotne" i "ubezpieczenie chorobowe" zamiennie, nie zdając sobie sprawy, że to dwa zupełnie różne rodzaje ubezpieczeń. Nieumiejętność rozróżnienia ich może mieć ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...