eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyBrzegspecjalista ds. obsługi klientaObsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 389 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Brzeg

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna

    2025-11-09 ipracujzdalnie.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Brzeg
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedyk...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm handlowych wiosna/lato 2025 przedstawia szczegółowe dane na temat wynagrodzeń ponad 30 000 pracowników w 197 firmach handlowych, działających głównie w branżach FMCG, spożywczej i modowej. Analiza ...

No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

1 czerwca 2025 r. wchodzą w życie przepisy następujących ustaw: Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i ...

O dysproporcji pomiędzy wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn mówi się od lat i niestety okazuje się, że temat ten nie traci na aktualności. Z najnowszych doniesień wynika, że nieskorygowana luka płacowa w naszym kraju sięga 7,8%, a ta ...

Różnego rodzaju sprawy w ZUS załatwimy bez wychodzenia z domu. Wystarczy umówić e-wizytę. Jak to zrobić? I co załatwimy w czasie spotkania online z konsultantem?