eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyŁańcutkierowca c e, plandeka, system 2

Znajdź oferty pracy

10 687 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: kierowca c e plandeka system 2
miasto: Łańcut

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA - DOSTAWCA PIZZY

    2025-12-11 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Łańcut
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Numer oferty: StPr/25/0724 Obowiązki: Rozwożenie pizzy i innych posiłków w Łańcucie i okolicach, dowóz zaopatrzenia. Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wykształcenie: brak lub niepełne podstaw...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

1 czerwca wchodzą w życie nowe przepisy ustaw z tzw. pakietu migracyjnego, które zakładają reformę zasad legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców. Celem reformy jest uproszczenie procedur, pełna elektronizacja oraz zwiększenie ...

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pracuje nad rozporządzeniem, którego celem jest uregulowanie przepisów w zakresie temperatur i zwiększenie bezpieczeństwa pracowników. Proponowane zmiany omawiają eksperci Koalicji Bezpieczni ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...

O zarobkach w branży IT krążyły niegdyś legendy. I wprawdzie dziś na rynku znajdziemy bez problemu specjalistów zarabiających kilkadziesiąt tysięcy złotych, to jednocześnie nie jest to zdecydowanie przeciętne wynagrodzenie w tym ...

Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...