Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR/REFERENT
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1935
Obowiązki:
Zgodnie z ogłoszonym naborem:
https://puplublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=66&p1=szczegoly&p2=14596
Prowadzenie akt spraw osobowych pracowników PUP Lublin w formie papierowej i w programie kadrowo-płacowym;
Kompletowanie dokumentacji kandydatów do pracy, w tym kierowanie kandydatów na wstępne badania lekarskie i szkolenia wstępne BHP oraz p.poż;
Obsługa zatrudnienia, w tym przygotowywanie aktów prawnych dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, przygotowywanie umów o pracę oraz wystawianie świadectw pracy;
Koordynacja szkoleń oraz studiów podyplomowych pracowników, tj. organizacja i ewidencja szkoleń zawodowych i doskonalenia zawodowego;
Przygotowywanie aktów prawnych dotyczących rozmieszczania i wynagradzania pracowników, w tym: delegowanie, przeniesienie, zastępstwa, awanse, podwyżki, przyznawanie nagrody jubileuszowej, przyznawanie dodatków za wieloletnią pracę, itp.;
Prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym prowadzenie: dowodów obecności w pracy, absencji w pracy, ustalanie i zmiana czasu pracy, ewidencji urlopów wypoczynkowych, ewidencji urlopów macierzyńskich, ojcowskich i wychowawczych, ewidencji urlopów bezpłatnych;
Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi, np. informowanie pracowników o systemie PPK, zbieranie oświadczeń o przystąpieniu/rezygnacji z PPK itp;
Zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, dokonywanie zmian w dokumentach ubezpieczeniowych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń;
Prowadzenie dokumentacji służby przygotowawczej pracowników;
Prowadzenie spraw tj. wystawianie kart obiegowych pracownikom, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników, zbieranie oświadczeń pracowników o prowadzeniu przez nich działalności gospodarczej;
Sporządzanie i przekazywanie okresowych sprawozdań z zakresu spraw osobowych do Głównego Urzędu Statystycznego oraz deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych DEK-I-a;
Przygotowywanie procedury konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w PUP Lublin oraz czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji;
Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, tj. prowadzenie dokumentacji ZFŚS, przyjmowanie wniosków, rozliczanie świadczeń socjalnych itp.;
Udzielanie konsultacji i wyjaśnień pracownikom w sprawach kadrowych;
Archiwizowanie dokumentacji kadrowej zgodnie z przepisami;
Współpraca z działem Finansowo-Księgowym;
Organizacja i koordynacja szkoleń BHP pracowników;
Współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, prowadzenie rejestru badań profilaktycznych;
prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora PUP Lublin.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: ADMINISTRACJA LUB ZARZĄDZANIE
Pozostałe wymagania:
- Wymagania Zgodnie z ogłoszonym naborem:https://puplublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=66&p1=szczegoly&p2=14596Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: administracja lub zarządzanie) i minimum 1 rok stażu pracyoraz znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, znajomość Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, posiadanie obywatelstwa polskiego lub bycie obywatelem Unii Europejskiej bądź obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomość podstawowych programów komputerowych, m.in. MS Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych, odpowiedzialność, sumienność i umiejętność radzenia sobie ze stresem.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu: administracji lub zarządzania zasobami ludzkimi, doświadczenie w publicznych służbach zatrudnienia w dziale kadr, znajomość programu SyriuszStd, umiejętności psychospołeczne: komunikatywność, inicjatywa, kreatywność, umiejętność dobrego planowania i organizowania czasu pracy, umiejętność pracy indywidualnej oraz pracy w zespole, wysoka kultura osobista i nieposzlakowana opinia, dokładność, terminowość, samodzielność, otwartość na nowe wyzwania i zmiany technologiczne.
Miejsce pracy: MEŁGIEWSKA 11C, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Zgodnie z ogłoszonym naborem:https://puplublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=66&p1=szczegoly&p2=14596
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres www: www.puplublin.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




