Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PODATKU VAT
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/2135
Obowiązki:
Zgodnie z ogłoszonym naborem
https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594
Zadania wykonywane na stanowisku:
1)kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji związanej ze sporządzaniem zbiorczych deklaracji w zakresie podatku VAT obejmujących dane z jednostek organizacyjnych podległych konsolidacji;
2)sporządzanie zbiorczych jednolitych plików kontrolnych;
3)przesyłanie deklaracji w zakresie podatku VAT oraz jednolitych plików kontrolnych;
4)prowadzenie ksiąg rachunkowych dziennika w zakresie podatku VAT;
5)obsługa banku (wyciągi bankowe, przelewy);
6)przygotowanie wniosków o wydanie interpretacji VAT;
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości
- Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej
- rachunkowość budżetowa
- Doświadczenie zawodowe - siedmioletni staż pracy w księgowości
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne
- nieposzlakowana opinia
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: EKONOMIA, FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ
Pozostałe wymagania:
- Niezbędne wymagania od kandydatów zgodnie z ogłoszonym naborem https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość)1)obywatelstwo polskie;2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4)nieposzlakowana opinia;5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6)wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość);7)doświadczenie zawodowe siedmioletni staż pracy w księgowości;8)umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej, Internetu;9)znajomość przepisów wraz z obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi z zakresu:- ustawy o rachunkowości;- ustawy o finansach publicznych;- rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej i z zakresu operacji finansowych;- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;- podstaw kodeksu postępowania administracyjnego;- ustawy o pracownikach samorządowych;- ustawy o doręczeniach elektronicznych;- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi.Dodatkowe wymagania od kandydatów:1)studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów;2)umiejętność planowania i organizacji pracy;4)odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu;5)samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań;6)odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;7)umiejętność pracy w zespole.
Miejsce pracy: SPOKOJNA 9, 20-074 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia zgodnie z ogłoszonym naborem: https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=145941)list motywacyjny;2)życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;3)kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Organizacyjnym pok. 208/209;4) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 6)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;7)kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;8)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; 9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego; 11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 oraz 127 z 23.05.2018 r., str. 2), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.powiat.lubelski.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




