eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KrakówSpecjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie (po 3 miesiącach pracy stacjonarnej - praca hybrydowa)

Twoje zadania: 

  • Zapewnienie obsługi klienta francuskojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT 
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu 
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych 
  • Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem 
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby 
  • Kontakt z klientem francuskojęzycznym 
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac 
  • Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta 

Nasze wymagania:  
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego (min. B2)
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź wsparcia IT (np. Service Desk, IT Support, Helpdesk)
  • Dobra organizacja pracy 
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów 
  • Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole 
  • Zainteresowanie pracą w branży IT 
  • Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami 
  • Zdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracy

Oferujemy: 
  • Pracę stacjonarną w dogodnie zlokalizowanym biurze w Krakowie przez pierwsze 3 miesiące zatrudnienia, potem pracę hybrydową
  • Biznesowe godziny pracy
  • Korzystne warunki zatrudnienia wzbogacone o bonus roczny (zależny od wyników) i dodatki 
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz lub w kolejnych miesiącach
  • Kompleksowe wdrożenie pod okiem trenera i doświadczonych kolegów
  • Szansę na wykorzystywanie języka francuskiego i angielskiego dzięki codziennej pracy przy obsłudze klientów francusko- i anglojęzycznych  
  • Globalne i lokalne programy, konkursy uznaniowe 
  • Benefity: Prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus roczny (zależny od wyników), dostęp do Employee Assistance Programme, dostęp do platformy e-learningowej Udemy

Oferta dotyczy pracy stałej. 
 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-10-15

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Pojawił się najnowszy raport Gi Group "Wynagrodzenia w produkcji i logistyce: stanowiska niższego i średniego szczebla". Opracowanie rzuca światło nie tylko na zarobki pracowników, ale również wskazuje na problemy, którym muszą stawiać ...

25 marca br. upłynęło 6 miesięcy obowiązywania ustawy o ochronie sygnalistów. Jak można się było spodziewać, nowe przepisy wzbudzały wiele wątpliwości i to zarówno wśród pracowników, jak i ich pracodawców. Praktyka pokazuje że do ...

Rok 2025 jest przełomowym w kwestii rozwoju branży odnawialnych źródeł energii w Polsce. W lutym ruszyła budowa 78 monopali na Morzu Bałtyckim. Orlen przewiduje, że od 2026 rozpocznie produkcję energii o łącznej mocy 1,2 GW. Budowa ...

Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć obecnie specjaliści w dziedzinie marketingu i sprzedaży? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza przygotowany przez Manpower we współpracy z portalem pracy RocketJobs.pl "Raport Trendów 2025. Wynagrodzenia i ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...