eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KrakówMłodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania:
  • Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads.
  • Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA.
  • Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych.
  • Udział w procesach raportowania i rozliczania budżetów mediowych.
  • Uczestnictwo w spotkaniach z zespołami Global Operations Centre i WPP Media.
  • Współpraca z doświadczonymi specjalistami i rozwijanie kompetencji w obszarze digital marketingu.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w prowadzeniu kampanii Paid Search, preferowane Google Ads.
  • Analityczne podejście, umiejętność pracy z danymi i liczbami.
  • Dobra znajomość MS Excel i Google Sheets.
  • Mile widziane doświadczenie z narzędziami takimi jak Google Analytics, Data Studio, GA4, GTM lub Google Merchant Center.
  • Zainteresowanie marketingiem internetowym i chęć nauki nowych narzędzi.
  • Umiejętność pracy w zespole i samodzielnego działania.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w ramach globalnej struktury WPP Media.
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i certyfikacje branżowe.
  • Wsparcie doświadczonych specjalistów i dostęp do nowoczesnych narzędzi.
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę sportową Medicover.
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego i inicjatywy wspierające dobrostan pracowników.
  • Elastyczny model pracy hybrydowej (2 dni w biurze tygodniowo).
  • Przyjazną atmosferę i kulturę opartą na współpracy i szacunku.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-13

do końca oferty: 19 dni

pracodawca: WPP Media

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Często w codziennym języku potocznie używamy określeń "ubezpieczenie zdrowotne" i "ubezpieczenie chorobowe" zamiennie, nie zdając sobie sprawy, że to dwa zupełnie różne rodzaje ubezpieczeń. Nieumiejętność rozróżnienia ich może mieć ...

Luka płacowa w Polsce pozostaje istotnym problemem, mimo rosnącej świadomości i działań na rzecz równości. Na podstawie danych z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2024 okazuje się, że kobiety zarabiają średnio o 13% mniej niż ...

"Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.

W maju 2025 r. przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło 6.433,3 tys. etatów i było o 0,8% niższe niż przed rokiem. Jednocześnie przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w tym sektorze osiągnęło poziom 8.670,51 zł ...