Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SEKRETARKA
Lokalizacja:
Kielce
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/2967
Obowiązki:
Przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdzielanie i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek; prowadzenie dokumentacji szkolnej; wystawianie duplikatów świadectw i zaświadczeń, archiwizowanie dokumentów zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt i instrukcją archiwalną, wydawanie i ewidencjonowane legitymacji uczniowskich oraz druków ścisłego zarachowania, przyjmowanie skarg i wniosków, kompletowanie akt normatywnych, nadzór nad pieczęciami i arkuszami ocen uczniów
Wymagania:Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy i samodzielność, wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi, radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość prawa oświatowego, znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych szczególności przepisów oświatowych, biegła obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność.
Miejsce pracy: Marszałkowska 96, 25-549 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




