Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. IT (Help Desk)
wygasło z dniem 2023-01-16
Ta propozycja była złożona przez KGL S.A.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta złożona przez pracodawcę została wycofana z serwisu praca.egospodarka.pl
- rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
- zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. IT (Help Desk), zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. IT (Help Desk)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Czosnów, zajrzyj tutaj: Praca Czosnów
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Senior C++ Developer (Automotive)
- Senior Systems Analyst
- Senior Test Developer
- ADMINISTRATOR SIECI/ INFORMATYK
- Inżynier Elektryk
- Cyber Threat Intelligence Analyst
- SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
- Programista Java
- Specjalista Tester Manulany
- Full Stack + JavaScript Data Services Developer