Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- kontakt z klientami za pomocą telefonu, e-maila, social mediów i live chatu,
- udzielanie precyzyjnych informacji i wsparcia w rozwiązywaniu problemów,
- koordynacja reklamacji i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta,
- aktywna współpraca i wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej roli,
- biegła znajomość języka polskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2),
- znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera,
- gotowość do pracy zmianowej w tygodniu i w weekendy.
Firma oferuje:
- umowę zlecenie i elastyczny grafik pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,
- program poleceń dla znajomych oraz przyjazną atmosferę w zespole.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...
Sezon wyjazdowy wciąż w pełni, część z nas już wróciła z wakacji. Nie czujemy się jednak wypoczęci, a wręcz przeciwnie. Dodatkowo wizja czekania prawie rok na kolejny długi urlop demotywuje nas. Jak poradzić sobie z tym problemem ...
25 marca br. upłynęło 6 miesięcy obowiązywania ustawy o ochronie sygnalistów. Jak można się było spodziewać, nowe przepisy wzbudzały wiele wątpliwości i to zarówno wśród pracowników, jak i ich pracodawców. Praktyka pokazuje że do ...
Jeśli lekarz wystawi zwolnienie, w którym wskaże nadużywanie alkoholu jako przyczynę niezdolności do pracy, oznaczając e-ZLA kodem C, to pracownik nie otrzyma zasiłku chorobowego przez pierwsze 5 dni - przypominają eksperci ZUS.
Firma Manpower postanowiła przyjrzeć się zapotrzebowaniu na specjalistów zatrudnianych na najbardziej popularnych stanowiskach technicznych. Pod lupę wzięto również oferowane im wynagrodzenia oraz kluczowe kompetencje, o które walczą dziś ...