Kto szuka:
Steam Recruitment sp. z o.o.
Stanowisko:
Koordynator usług sprzątających (Facility Manager)
Lokalizacja:
Częstochowa
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów na usługi sprzątające na terenie całej Polski
 - Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi
 - Analiza potrzeb klienta i przygotowywanie ofert dopasowanych do projektu
 - Zarządzanie całościowe projektem serwisu i koordynowanie zespołów sprzątającym na obiektach
 - Planowanie i kontrola jakości usług, raportowanie wyników
 - Dbanie o rozwój projektu i realizację celów biznesowych
 
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisów sprzątających
 - Doświadczenie w sprzedaży w zakresie usług sprzątających, facility management
 - Umiejętności negocjacyjne i budowania relacji z klientem
 - Samodzielność, nastawienie na cel i bardzo dobra organizacja pracy
 - Prawo jazdy kat. B
 
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
 - Pracę w trybie zadaniowym- realizujemy projekty na terenie całej Polski
 - Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny (premie od wyników)
 - Niezbędne narzędzia pracy
 - Szansę na rozwój zawodowy w strukturach firmy i udział w dużych projektach
 - Realny wpływ na rozwój biznesu i satysfakcję klientów
 
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »


 

