eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gorzów WielkopolskiSTANOWISKO DS. KONSULTACJI SPOŁECZNYCH WYDZIAŁ KONSULTACJI, REWITALIZACJI I WSPÓŁPRACY NGO

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

STANOWISKO DS. KONSULTACJI SPOŁECZNYCH WYDZIAŁ KONSULTACJI, REWITALIZACJI I WSPÓŁPRACY NGO

Lokalizacja:

Gorzów Wielkopolski

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0694


Obowiązki:

1) planowanie i realizacja procesów konsultacyjnych;
2) moderowanie otwartych spotkań z mieszkańcami, w tym organizowanie i
prowadzenie corocznych spotkań rejonowych z mieszkańcami w ramach procedury
budżetu obywatelskiego;
3) koordynacja i wsparcie działań konsultacyjnych prowadzonych przez pozostałe
wydziały Urzędu Miasta;
4) organizowanie i prowadzenie terenowych punktów konsultacyjnych, w tym
na potrzeby realizacji projektów inwestycyjnych;
5) przygotowywanie raportów i sprawozdań w zakresie zadań realizowanych
na stanowisku;
6) prowadzenie ewaluacji procesów konsultacyjnych;
7) udział w pracach związanych z naborem wniosków do budżetu obywatelskiego oraz
głosowaniem mieszkańców;
8) obsługa administracyjna i przygotowywanie materiałów na potrzeby corocznych prac
zespołu opiniującego zadania zgłoszone do budżetu obywatelskiego;
9) bieżąca obsługa bezpośrednia, telefoniczna i korespondencyjna mieszkańców
w zakresie zadań realizowanych na stanowisku;
10) prowadzenie postępowań związanych z udzielaniem zamówień w zakresie zadań
realizowanych na stanowisku, w tym przygotowywanie projektów umów i zleceń.
11) okresowa kontrola realizacji przez wnioskodawców budżetu obywatelskiego zasady
ogólnodostępności infrastruktury sfinansowanej ze środków budżetu
obywatelskiego, w tym obsługa zgłoszeń mieszkańców w tym zakresie.
12) praca w systemach informatycznych do obsługi zadań na stanowisku;



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • a) wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe;2) minimum roczny staż pracy w administracji publicznej;3) posiadanie obywatelstwa polskiego;4) pełna zdolność do czynności prawnych;5) korzystanie z pełni praw publicznych;6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7) nieposzlakowana opinia;8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;9) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządziepowiatowym;10) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;11) wiedza w zakresie narzędzi partycypacji obywatelskiej;12) samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność;13) umiejętności w zakresie wystąpień publicznych i moderowania spotkań;14) umiejętności związane z praktycznym stosowaniem narzędzi partycypacjiobywatelskiej;15) umiejętność sprawnego poruszania się w ramach podstawowych zagadnieńzwiązanych z procesem inwestycyjnym;16) komunikatywność, umiejętności koordynacyjne, praca w zespołachmiędzywydziałowych;17) umiejętność analizy dokumentów, sporządzania pism oraz praktycznegostosowania przepisów.b) wymagania dodatkowe:1) wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, ekonomia, naukispołeczne;


Miejsce pracy: HAWELAŃSKA 5, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2) życiorys zawodowy (cv);3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenieo zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawaniaw stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowejhttps://bip.um.gorzow.pl/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 22 lipca 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b) sposób:Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. konsultacji społecznych należyskładać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.c) miejsce:Urząd MiastaWydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-19

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy w mediach pojawiło się kilka tysięcy publikacji na temat pełnego ozusowania umów zlecenie i o dzieło. Niestety, w części medialnych informacji, także w social-owych, prezentowane są tzw. półprawdy, a ...

Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...