eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PabianiceINSPEKTOR KONTROLI WEWNĘTRZNEJ

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

INSPEKTOR KONTROLI WEWNĘTRZNEJ

Lokalizacja:

Pabianice

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0562


Obowiązki:

zgodnie z ogłoszeniem na naborze na wolne stanowisko urzędnicze https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/22890/inspektor-kontroli-wewnetrznej.

Charakter pracy:
organizacja pracy na stanowisku inspektora kontroli wewnętrznej;
opracowywanie planu kontroli wewnętrznej w wydziałach i jednostkach organizacyjnych miasta;
przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych i doraźnych w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz w innych podmiotach wykorzystujących majątek, środki budżetowe lub realizujących
zadania powierzone przez Miasto;
sporządzanie dokumentów z przeprowadzonych kontroli w szczególności: protokołów kontroli i projektów wystąpień pokontrolnych;
współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej: Wojewodą Łódzkim, Regionalną Izbą Obrachunkową, Najwyższą Izbą Kontroli;
współdziałanie z innymi organami i urzędami kontroli;
przygotowywanie analiz i wniosków pokontrolnych;
dokonywanie wstępnej oceny odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne.

Zakres zadań dodatkowych wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
wykonywanie zdań związanych z:
przygotowywaniem oraz sporządzaniem niezbędnych sprawozdań wniosków i informacji z zakresu realizowanych zadań;
udzielaniem informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • zgodnie z ogłoszeniem na naborze na wolne stanowisko urzędnicze https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/22890/inspektor-kontroli-wewnetrznejWymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym: znajomość programów biurowych np. MS Office; obsługa urządzeń technicznych: komputer; preferowane wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów; znajomość zasad funkcjonowania jednostki budżetowej i zakładu budżetowego; znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych.Preferowane cechy osobowe kandydata:umiejętność organizacji pracy, umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli mowie i piśmie, opanowanie w sytuacjach stresowych, wysoka kultura osobista, operatywność i kreatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym; co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach związanych z audytem wewnętrznym lub kontrolą wewnętrzną lub wykonywanie przez co najmniej 2 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.


Miejsce pracy: Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CVhttps://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/22890/inspektor-kontroli-wewnetrznej. Termin składania dokumentów: do dnia 29.07.2025 r. do godziny 12.00 Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Pabianicach Referat Spraw Pracowniczych pok. 36 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Oferta pracy na stanowisko: inspektor kontroli wewnętrznej.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-19

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Za nieco ponad miesiąc Boże Narodzenie. To najgorętszy okres, jeśli chodzi o pracę dorywczą. Jak podaje Personnel Service, ofert pracy sezonowej jest niemal tyle samo co przed rokiem, a stawki wzrosły o minimum 8%. Najwięcej zarobią ...

Transformacja cyfrowa i rozwój nowych technologii powodują, że firmy poszukują specjalistów łączących wiedzę finansową z kompetencjami technologicznymi. A jakie wynagrodzenia oferują takim ekspertom? Z danych Manpower wynika, że młodszy ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.

Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...