eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ElblągReferent

Kto szuka:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu

Stanowisko:

Referent

Numer referencyjny:

153539

Lokalizacja:

Elbląg

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w  godz.7.30-15.30 kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy
  • Możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.
  • Narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne
  • Budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych
  • Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na I piętrze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe
  • Umowa na czas określony ( docelowo na czas nieokreślony).

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy osobowe pracowników komendy
  • Ewidencjonuje delegacje służbowe pracowników
  • Realizuje zadania z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy w tym między innymi okresowych badań profilaktycznych
  • Prowadzeni dokumentację i wydaje zezwolenia na prowadzenie pojazdów służbowych oraz upoważnienia dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi
  • Ewidencjonuje urlopy, zwolnienia chorobowe, zwolnienia z tytułu sprawowania opieki nad członkami rodzin strażaków i pracowników cywilnych Komendy Miejskiej i je rozliczania
  • Ewidencjonuje pieczęcie i stemple służbowe
  • Realizuje zadania z zakresu skarg, wniosków i petycji
  • Prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta miejskiego
  • Dba o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa
  • Prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej,
  • Realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy miejskiej
  • Prowadzi kalendarz spotkań, narad i odpraw służbowych z udziałem komendanta miejskiego
  • Prowadzi archiwum i sprawy związane z archiwizacją dokumentów
  • Wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ogólne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej, staż lub praktyka na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej.
  • Biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna)
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie Nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. MSWiA z 2022 r. poz. 1 z późn. zm.)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja i systematyczność w pracy
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres
  • Rzetelność, sumienność, umiejętności analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego,
  • Prawo jazdy kat. B.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Starszy specjalista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Referent

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-02

do końca oferty: 10 dni

pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

O zarobkach w branży IT krążyły niegdyś legendy. I wprawdzie dziś na rynku znajdziemy bez problemu specjalistów zarabiających kilkadziesiąt tysięcy złotych, to jednocześnie nie jest to zdecydowanie przeciętne wynagrodzenie w tym ...

Firma Grafton Recruitment publikuje kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem dowiadujemy się m.in., ile zarabiają specjaliści w zakresie finansów i księgowości, pod jakim względem ...

Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.

Końcówka roku to tradycyjnie już okres podsumowań. To często również dobry moment na pertraktacje w sprawie wynagrodzenia. Aby zrobić to skutecznie, warto dysponować konkretnymi argumentami. Takich, w kwestii zarobków oferowanych ...

W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...