Kto szuka:
Urząd Miejski Wrocławia
Stanowisko:
Pracownik do spraw projektów wydawniczych
Lokalizacja:
Wrocław, plac Solny 20
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Wymagania stawiane pracownikowi:
- redakcja i korekta tekstów, w tym:
- koordynacja prac związanych z publikacjami Urzędu Miejskim Wrocławia
- współpraca redakcyjna (konsultacje językowe i edytorskie projektów wydawniczych prowadzonych przez Urząd Miejski Wrocławia oraz miejskie jednostki organizacyjne)
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi współpracującymi przy realizacji projektów wydawniczych
- tworzenie bazy i udostępnianie tekstów promocyjnych o Wrocławiu
- tworzenie tekstów promocyjnych, informacyjnych i marketingowych o Wrocławiu, w tym:
- wyszukiwanie i weryfikacja informacji
- projektowanie tekstu, dobór stylu i gatunku wypowiedzi
- uwzględnianie wytycznych zleceniodawców dotyczących objętości, tematyki i treści tekstu
- współprowadzenie „Poradni językowej Urzędu Miejskiego Wrocławia”, w tym:
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie przestrzegania ustawy o języku polskim, norm językowych oraz zasad edytorskich w publikacjach Urzędu Miejskiego Wrocławia
- wspieranie pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie poprawności językowej przygotowywanych dokumentów i materiałów poligraficznych
- współpraca przy wprowadzaniu i nadzorowaniu stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej i Promocyjnej Linii Graficznej
- monitorowanie Internetu, śledzenie zmian z zakresu językoznawstwa, zwłaszcza kwestii poprawności językowej, oraz trendów w grafice, zwłaszcza z zakresu redakcji technicznej publikacji, w tym:
- monitorowanie Internetu pod kątem materiałów dotyczących promocji, marketingu, reklamy, nowości poligraficznych, nowości wydawniczych, ustawodawstwa i tym podobnych
- analiza materiałów reklamowych przygotowywanych na nośnikach tradycyjnych i elektronicznych.
Firma oferuje:
Miejsce pracy:
budynek - plac Solny 20, 50-063 Wrocław.
Stanowisko pracy:
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, wjazd do budynku bez barier architektonicznych, winda.
II kwartał 2025 r.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- znajomość ustawy o języku polskim
- znajomość ustawy Prawo prasowe
- znajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
- umiejętność wyszukiwania, selekcji i porządkowania danych oraz informacji
- umiejętność korekty i redakcji tekstów
- umiejętność tworzenia tekstów promocyjnych, informacyjnych i marketingowych
- wiedza na temat procesu wydawniczego
- obsługa pakietu Microsoft Office.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu kwietniu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »