PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie lekarskie w okresie wypowiedzenia

  • 1. Data: 2004-01-18 11:46:05
    Temat: zwolnienie lekarskie w okresie wypowiedzenia
    Od: "arek_kilichowski" <a...@g...pl>

    jestem w okresie wypowiedzenia - co mi moze dac zwolnienie lekarskie ???

  • 2. Data: 2004-01-18 17:24:29
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > jestem w okresie wypowiedzenia - co mi moze dac zwolnienie lekarskie ???

    Jesli masz zalegly urlop wypoczynkowy, ktory musisz wykorzystac w tym
    okresie to bedac na zwolnieniu, za niego otrzymasz ekwiwalent, jesli go nie
    masz (lub masz tylko kilka dni - przekalkuluj co ci sie bardziej oplaca np.
    finansowo) to chyba szkoda brac chorobowe, bo pensja ci sie zmniejszy, mozna
    isc na nie po skonczeniu umowy o prace.
    Magda

  • 3. Data: 2004-01-19 16:39:26
    Od: "arek_kilichowski" <a...@g...pl>