PracaGrupypl.praca.dyskusje › znęcanie się nad pracownikiem - długie

  • 91. Data: 2002-05-29 08:37:35
    Temat: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkowniczka <u...@s...pl> napisala:

    > Kurcze badz mloda kobieta w ciazy, majaca
    > przeswiadczenie ze nie bedzie mogla wrocic
    > do pracy po 1 miesiacu ( bo czesto tak sie dzieje )

    Starczy mi, ze ucze sie zaocznie i dzieki temu juz sporo mozliwosci
    zatrudnienia mi odpada. Wszystko dlatego, ze co dwa tygodnie dwa dni (w
    sumie jakies 15 godzin) nie jestem dyspozycyjny.

    > MAm dzieci, przez caly okres pracy ( 4 lata) ANI RAZU
    > nie bylam na zwolnieniu ze wzgledu na chorobe dziecka.

    A wiec pracodawca ma byc jeszcze dodatkowo wrozka? Skad on ma wiedziec na
    starcie czy kobieta bedzie brala zwolnienia, czy tez nie?

    > A myslisz ze dzieci nie choruja?

    No i teraz pytanie - dlaczego pracodawcy tak postepuja? Wszyscy to
    szowinistyczne swinie, ktore dodatkowo nie znosza dzieci?

    > "... albo mlody,

    20 lat ;)

    > albo glupi,

    Fakt... wiem, ze nic nie wiem... Jesli jeszcze Ci sie to do czegos przyda
    to jestem zodiakalnym baranem ;)

    > albo jedno i drugie..." bez obrazy.

    Nie jestem typem obrazaliskiego :) No chyba, ze zaczniesz rzucac
    epitetami i tylko epitetami.

    I dziekuje Romanowi za to, ze zrozumial o co mi chodzi. Wydaje mi sie, ze
    wszyscy pozostali przypieli mi juz latke szowinistycznej swini, ktora
    uwaza iz miejscem kobiety jest tylko porodowka i kuchnia, a tak nie jest.
    Staram sie tylko zrozumiec obie strony, a prawda zazwyczaj jest po srodku.

    pozdrawiam
    Greg

  • 92. Data: 2002-05-29 09:11:13
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Ciagle jeszcze Ula
    > ps. szukam sponsora do zmiany plci,
    > ps.2 a moze jednak nie...po ostatniej lekturze ogloszen pracy w Gazecie
    > Wyborczej :
    >
    > dziewczyna do dziecka i nie tylko...

    No to w związku z powyższym to może ja zmienie ;-)

  • 93. Data: 2002-05-29 09:56:09
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Chodzi o to, ze zenic sie nie chce i dzieci tez nie chce. Dlaczego? Bo
    > mnie na zwyczajnie w swiecie nie stac na zalozenie rodziny. Niestety takie
    > sa realia :(
    zle do tego podchodzisz.
    musisz ozenic sie z bogata kobieta i tyle ;-)
    najlepiej bogata i dzieciata - w takim wypadku nic nie musisz robic
    i wszystko masz na dzien dobry ;-))))

    niestety mi nikt nie powiedzial tej prostej prawdy zawczasu :-(

    pozdrawiam

    romekk

  • 94. Data: 2002-05-29 10:28:19
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" napisal:

    > zle do tego podchodzisz.
    > musisz ozenic sie z bogata kobieta i tyle ;-)

    Moja mama tak mi powtarza ;) Ale serce nie sluga.

    > najlepiej bogata i dzieciata - w takim wypadku nic nie
    > musisz robic i wszystko masz na dzien dobry ;-))))

    A co zlego w "zmajstrowaniu" malego szkraba osobiscie? ;)

    > niestety mi nikt nie powiedzial tej prostej prawdy zawczasu :-(

    Ja moglem sie uczyc na bledach rodzenstwa.

    pozdrawiam
    Greg

  • 95. Data: 2002-05-29 11:05:26
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A co zlego w "zmajstrowaniu" malego szkraba osobiscie? ;)
    nic, tak jak nic zlego w samodzilenym zarabianiu na siebie, splacaniu
    kredytow hipotecznych, odkladanu urlopu o jeszcze 5 lat ;->, itd...
    tylko po co sie meczyc jesli mozna sie rozejrzec i miec wszystko bez
    wysilku za jedno 'tak' w kosciele czy innym urzedzie.

    pozdrawiam

    romekk