PracaGrupypl.praca.dyskusjezłośliwośc pracodawcy › złośliwośc pracodawcy
  • Data: 2005-04-05 05:03:11
    Temat: złośliwośc pracodawcy
    Od: "podk" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Po 30 dniach zwolnienia lekarskiego otrzymalem wypowiedzenie warunków płacy
    i pracy rzekomo z powodu reorganizacji ( w tym czasie nie było w firmie
    zwolnień grupowych), zostałem zdegradowany do stanowiska nizszego i
    zmniejszono mi wynagrodzenie,. Ponieważ w tym czasie byłem chory wystapiłem
    z pozwem do sądu pracy o uznanie za bezskuteczne wypowiedzenia i dalej
    kotynuowałem zwolnienie do 6 miesięcy . Po zakończeniu zwolnienia byłem na
    urlopie za 2004 rok i pracowowałem kilka dni . W tym okresie ( urlopi i
    praca ) pracodawca płacił mi wynagrodzenie wg nowych niższych stawek, Dwa
    tygodnie temu był wyrok przywracający mnie na poprzednie stanowisko pracy,
    pracodawca tego nie uznał i złożył apelacje. Wczoraj dostałem
    jednomiesięczne wypowiedzenie pracy z przyczyn ekonomicznych , ponieważ w
    firmie parcuje 4.5 roku powinienem dostać wypowiedzenie 3 miesięczne .
    Wszystko to jest wynikiem chorobliwej złośliwości pani prezes.
    Co zrobilibyście na moim miejscu ?? czy wystapić do PIP i Prokuratury z art
    211 K.K o uporczywe naruszanie praw pracowniczych. Chodzi mi o świadectwo
    pracy na którym pani prezes chce mi napisać , że pełniłem inne niższe
    stanowisko mimo , iż ja takiego stanowiska nidgy nie przyjmowałem.

    Jacek