PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie PILNE

  • 1. Data: 2003-10-06 17:01:35
    Temat: wypowiedzenie PILNE
    Od: "maciektra" <k...@w...pl>

    witam, mam pytanko, jak najlepiej wypowiedzieć umowę o pracę? nie wiem czy
    walić tak od razu wypowiedzenie czy za porozumieniem stron? co mam tam
    napisać???
    mam umowę na rok i chciałbym to tak zrobić, żeby jeszcze tam trochę
    popracować (tydzień-dwa)

    pozdrawiam maciek

  • 2. Data: 2003-10-06 17:38:27
    Temat: Re: wypowiedzenie PILNE
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Użytkownik "maciektra" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisać???
    > mam umowę na rok i chciałbym to tak zrobić, żeby jeszcze tam trochę

    jeżeli ty wypowiadasz umowę - najlepiej za porozumieniem stron. W umowie
    masz zawarte, jak długo ma trwać okres wypowiedzenia. Jeżeli jest to 2
    tygodnie, to tyle przepracujesz od końca tygodnia w którym składasz
    wypowiedzenie. Oczywiście może być że pracodawca będzie chciał ci tylko dać
    ekwiwalent za ten czas "bez obowiązków świadczenia na rzecz pracodawcy". Czy
    w okresie wypowiedzenia masz być w pracy czy nie, zależy od pracodawcy. Jak
    długo będziesz chciał pracować od momentu wypowiedzenia, zależy po pierwsze
    od warunków umowy ( w niej masz zawartą klauzulę o okresie wypowiedzenia
    bądź wynika to z KP) a po drugie od ciebie - okres wypowiedzenia zaczyna się
    liczyć od soboty w tygodniu wypowiedzenia przez okres z pkt. pierwszego
    pzdr
    gromax