PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-11-04 22:21:13
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    jak liczy sie podstawe wynagrodzenia w okresie wypowiedzenia , wiem , że
    przy odpawach za zwolnienie z przyczyn ekonomicznych podstawe liczy się tak
    jak za urlop. ?

  • 2. Data: 2004-11-04 23:16:14
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 4 Nov 2004 23:21:13 +0100, "janek"
    <j...@w...pl> zakodował:

    >jak liczy sie podstawe wynagrodzenia w okresie wypowiedzenia

    Normalnie - przecież pracujesz. To, że jesteś na wypowiedzeniu niczego
    nie zmienia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-11-06 06:34:08
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    > Normalnie - przecież pracujesz. To, że jesteś na wypowiedzeniu niczego
    > nie zmienia.
    sprawa jest o tyle skomplikowana ze jestem na zwolnieniu lekarskim i w
    czasie zwolnienia dostałem wypowiedzenie warunków pracy i płacy na niższe a
    po zwolnieniu dostane wypowiedzenie.

    jan

  • 4. Data: 2004-11-06 10:47:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 6 Nov 2004 07:34:08 +0100, "janek"
    <j...@w...pl> zakodował:

    >sprawa jest o tyle skomplikowana ze jestem na zwolnieniu lekarskim i w
    >czasie zwolnienia dostałem wypowiedzenie warunków pracy i płacy na niższe a
    >po zwolnieniu dostane wypowiedzenie.

    Ciekawa sytuacja.
    Jeżeli nie przyjąłeś warunków z wypowiedzenia warunków pracy i płacy,
    to takie wypowiedzenie działa jak wypowiedzenie umowy o pracę. Tylko,
    że w trakcie zwolnienia (przed upływem 180 dni) umowy pracodawca
    wypowiedzieć nie może. Zatem IMO takie wypowiedzenie jest nieważne - i
    możesz iść do sądu pracy (odwiedzając najlepiej wcześniej PIP) z
    pozwem o uznanie wypowiedzenia za nieważne.

    A wracając do tematu - nie nalicza Ci się wynagrodzenia, tylko zasiłek
    chorobowy - również nie ma znaczenia, że jesteś na wypowiedzeniu
    (nawet, jeżeli jesteś, co IMO nie jest oczywiste).