PracaGrupypl.praca.dyskusjewreszcie dostalem prace › wreszcie dostalem prace
  • Data: 2002-10-24 09:40:40
    Temat: wreszcie dostalem prace
    Od: "nornik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Okres na bezrobociu prawie 2 miesiace.
    Zaliczonych rozmow: 5 pracodawcow w sumie 8 spotkan na roznych etapach z
    roznymi zabawami.
    Najgorsza rozmowa: rozmowa z pania kierownik Human Resources (ok. 30 lat) w
    firmie X z Warszaway
    poczatek :
    [Ona] Chcialam porozmawiac z panem po ludzku
    i pierwsze pytanie: jak pan rozladowuje stres po pracy ?
    nastepne pytania caly czas w tym samym kierunku. Jak sie uklada z zona
    itd...
    Teraz zaluje ze nie powiedziale ze rozladowuje stres tylko poprzez ostry
    seks, zachaczajacy z sado-masochizmem. Na zakonczenie pani powiedziala ze
    potrzebuja czlowieka przebojowego, wrecz IDOLA. Tylko ze stanowisko o ktore
    sie tam ubiegalem to analityk aplikacji. Zapytalem sie czy na takim
    stanowisku nie sa bardziej wymagane cechy jak doswiadczenie, profesjonalizm
    i opanowanie, poczym stwierdzila ze takie cechy tez. Pani udzielila mi
    malego wykladu na temat drapieznosci rynku FMCG itd, (nawiasem niepotrzebnie
    bo dosc duzo o tym wiem)
    Na koniec zapytalem sie czy na stanowisko jak magazynier tez beda wymagac
    przebojowosci i gwiazdorstwa, ale pani juz zobaczyla ze zaczynam byc
    cyniczny i nie udzielila odpowiedzi.
    Najmilsza: w firmie gdzie obecnie zaproponowali mi etat (bez wazeliniarstwa)
    :-)). Firma Y.
    O nowej firmie wiem niezbyt duzo, ale za to znam dobre opinie. Wiec ciesze
    sie bardzo ze zaproponowali mi etat. Stanowisko (specjalista)

    Bede mial jeszcze jedna rozmowe w innej firmie na stanowisko managera.
    Zastanawiam sie co zrobic gdy zaproponuja mi etat managerski.
    I teraz jeszcze pytanko do grupowiczow:
    - jak szybko ewentualnie sie rozstac z pracodawca firmy Y ?
    - co wy byscie wybrali
    1) etat specjalisty w nieduzej firmie (ponad 100 osob), b.mala rotacja
    pracownikow
    2) etat managera w srednie firmie (ponad 200-300), chyba istnieje rotacja
    pracownikow
    roznica w pensji chyba w granicach 1000 zl, duza roznica w czasie dojazdu do
    i z pracy ok. 1 h - 1,30 h na korzysc firmy Y.

    nornik