PracaGrupypl.praca.dyskusjewniosek o urlop › wniosek o urlop
  • Data: 2006-03-23 17:48:44
    Temat: wniosek o urlop
    Od: "Carrie" <carrie@[wytnij-to]epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    1 marca złożyłam wniosek o urlop, który planuję na drugą połowę
    kwietnia. Do dziś nie dostałam formalnej odpowiedzi, tylko "czemu tak
    długo" [10 dni roboczych] i "czemu właśnie teraz" [a co komu do
    tego?]. Specjalnie tak wcześnie ten wniosek, żeby nie było, że nagle
    chcę wyjechać i nie zdążą zorganizować zastępstwa.
    Czy istnieje jakiś przepis, w jakim terminie pracodawca musi
    rozpatrzyć wniosek i odpowiedzieć na niego? Czy ja w ogóle muszę jakoś
    specjalnie uzasadniać, dlaczego chcę dostać urlop? Z tamtego roku
    zostało mi 17 niewykorzystanych dni, za które mam dostać ekwiwalent,
    chociaż wolałabym urlop. Obawiam się, że teraz będą podobne problemy i
    nie bardzo wiem, w jaki sposób wyegzekwować wolne. Jestem zatrudniona
    na podstawie umowy o pracę na czas określony.
    Dzięki za rady,
    pozdrawiam, Carrie