PracaGrupypl.praca.dyskusje › więzniow do roboty

  • 31. Data: 2011-04-26 14:30:13
    Temat: Re: więzniow do roboty
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <1...@z...go
    oglegroups.com> mihau napisal(a):

    > Jeszcze takiego pracodawcy nie spotkałem.

    W Policji chyba wymagają, a kolega pewnie zgłosił się
    jako cywilny ekspert branżowy. ;-)

    A na serio to też takiego nie spotkałem, ale nie aplikowałem
    nigdy do służb mundurowych czy na inne państwowe posady.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 32. Data: 2011-04-26 22:31:58
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 26 Kwi, 16:30, Piotr M Kuć <k...@n...invalid> wrote:

    > A na serio to też takiego nie spotkałem, ale nie aplikowałem
    > nigdy do służb mundurowych czy na inne państwowe posady.

    Dobrym żartem są natomiast państwowe egzaminy. Dla przykładu, żeby
    przystąpić do zdawania na Świadectwo Kwalifikacji Pilota Paralotni
    (dokument równie poważny co Karta Rowerowa, ale wymagany), trzeba
    przedstawić zaświadczenie o niekaralności.

    --
    mihau

  • 33. Data: 2011-04-26 22:41:03
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 26-04-2011 o 16:30:13 Piotr M Kuć <k...@n...invalid> napisał(a):

    > W Policji chyba wymagają, a kolega pewnie zgłosił się
    > jako cywilny ekspert branżowy. ;-)
    >
    > A na serio to też takiego nie spotkałem, ale nie aplikowałem
    > nigdy do służb mundurowych czy na inne państwowe posady.

    W bankowosci, w administracji etc tez tego wymagaja.
    W firmach prywatnych zazwyczaj maja to gdzies, chyba ze ktos specjalnie
    sie pochwali, ze siedzial, no to mysle, ze ma mniejsze szanse, niz ten, co
    nie siedzial. Jednakze uwazam, ze jak ktos odpokutowal swoje winy, to
    czemu mu nie dac szansy? A czasami tacy ludzie sa bardziej lojalni i
    pracowici, przy okazji staraja sie juz nie popelniac wykroczen, bo wiedza,
    czym jest odsiadka.

  • 34. Data: 2011-04-27 08:53:30
    Od: "Benhaker" <c...@p...com>

    Oj coś mi sie zdaje stary ze byłbyś bardzo niezadowolony z tego ze trafiłeś
    do wiezienia. A jak by Ci przyszło w wiezieniu jeszcze kopac rowy albo robic
    w kamieniolomac to bys był załamany. A mogłoby by cię to spotkać bo prawo
    jest jednakowe dla wszystkich. Nie dzieli ludzi na lepszych i gorszych.
    Przynajmniej w teorii.

  • 35. Data: 2011-04-30 13:32:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    mihau <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > (dokument równie poważny co Karta Rowerowa, ale wymagany), trzeba
    > przedstawić zaświadczenie o niekaralności.

    Od 2009 roku już przedstawiać zaświadczenia nie trzeba.

    a.