PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop a staż pracy i studia

  • 1. Data: 2002-05-22 14:32:26
    Temat: urlop a staż pracy i studia
    Od: "Pinki" <p...@g...pl>

    Czy studia zaoczne wliczają się do czasu pracy w przypadku obliczania
    wielkości urlopu. Otóż ukończyłem technikum i zaoczne studia inzynierskie i
    przepracowalem trzy lata. Jaki urlop mi sie należy?
    Z gory dzieki za pomoc!!!

    Pinki

  • 2. Data: 2002-05-22 14:36:40
    Temat: Re: urlop a staż pracy i studia
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Pinki" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy studia zaoczne wliczają się do czasu pracy w przypadku obliczania
    > wielkości urlopu. Otóż ukończyłem technikum i zaoczne studia inzynierskie
    > przepracowalem trzy lata. Jaki urlop mi sie należy?

    Jeżeli jednocześnie studiowałeś i pracowałeś, to wlicza się albo studia,
    albo pracę - to, co lepsze dla pracownika.
    Ważne jest ukończenie szkoły, a nie tryb w jakim tam się uczyłeś.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-05-23 14:45:50
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    > Jeżeli jednocześnie studiowałeś i pracowałeś, to wlicza się albo studia,
    > albo pracę - to, co lepsze dla pracownika.
    dokladnie tak

    czyli jesli ukonczyles studia a potem przepracowales 3 lata to nalezy Ci sie
    26 dni urlopu ;-))
    Ama

  • 4. Data: 2002-05-24 06:55:37
    Od: "Pinki" <p...@g...pl>

    Amadea napisał(a) w wiadomości: ...

    >dokladnie tak
    >
    >czyli jesli ukonczyles studia a potem przepracowales 3 lata to nalezy Ci
    sie
    >26 dni urlopu ;-))
    >Ama

    no niestety ale pracowalem i studiowalem...takze na dluzszy urlop musze
    jeszcze poczekac