PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca ????

  • 1. Data: 2002-05-22 13:37:19
    Temat: Praca ????
    Od: ".:. DC PABIANICE .:." <d...@p...onet.pl>

    Zanim wezmiesz sie do pozadnej pracy...........

    Zapraszam na nowo powstaly serwer Direct Connect .: DC Pabianice :.

    Mnostwo MP3, DivX, Software...... i chat

    Udostepniamy juz kilka TB (Terabajtow) danych

    Wiecej informacji i zasad dotyczacych laczenia sie z HUbem znajdziecie na
    stronie:

    http://www.directconnect.pabianice.prv.pl

    Pozdrawiamy

  • 2. Data: 2002-05-22 22:14:00
    Temat: Re: Praca ????
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 22 May 2002 15:37:19 +0200, ".:. DC PABIANICE .:."
    <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >

    >Udostepniamy juz kilka TB (Terabajtow) danych
    >
    >Wiecej informacji i zasad dotyczacych laczenia sie z HUbem znajdziecie na

    Gratuluje debilizmu, teraz zeby nie fatygowac za bardzo policji idz od
    razu do prokuratury i sie przyznaj, zgodz sie na proponowana kare i
    poznaj swoich nowych przyjaciol z celi. Moze zastosuja nadzwyczajne
    zlagodzenie kary i dostaniesz konfiskate sprzetu i grzywne.

    MP3 i divx w polsce jest legalne tylko i wylacznie jesli masz kopie
    legalnych plytek do domowego uzytku.

    Zauwazylem ze bezmyslnosc i brak przewidywania skutkow swoich poczynan
    jest w naszym kraju powszechny, zreszta nie na darmo sie mowi Polak
    madry po szkodzie.

    Pzdr
    Limfo

  • 3. Data: 2002-05-23 06:25:15
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Limfo <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote:
    > Zauwazylem ze bezmyslnosc i brak przewidywania skutkow swoich poczynan
    > jest w naszym kraju powszechny, zreszta nie na darmo sie mowi Polak
    > madry po szkodzie.
    daj spokoj... pietnastoletnie dzieci, ktorym rodzice kupili komputer na swieta,
    szkoda sobie glowy zawracac
    Lukasz

    --
    left: 11288159
    Lukasz Wojtow <http://student.wszia.edu.pl/~gnz/email.html>

  • 4. Data: 2002-05-24 08:04:29
    Od: "Thc Drinker" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zauwazylem ze bezmyslnosc i brak przewidywania skutkow swoich poczynan
    > jest w naszym kraju powszechny, zreszta nie na darmo sie mowi Polak

    jezeli gratulujesz komus debilizmu, to sie zastanow nad trafnoscia osadu:

    DC dziala na zasadzie polaczen per2per (tak jak naprzyklad audiogalxy)
    miedzy uzytkownikami.
    Serwer jest uzywany tylko do przesylania informacji o udostepninych plikach,
    typie zlacza itp oraz do ewentualnego chata.
    A co zatym idzie - postawienie takiego serwera jest zupelnie legalne i
    niemoze pociagnac zadnych konsekwencji prawnych
    Chyba zeby przyczepic sie do tresci ogloszenia, jako ze jest to namawianie
    do przestepstwa - ale to by chyba w tym kraju nie przeszlo

    p.s.
    Fakt faktem, ze koles spamuje grupe, ale to juz zupelnie inna historia

    pzdrv
    thc_

  • 5. Data: 2002-05-26 18:40:47
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Fri, 24 May 2002 10:04:29 +0200, "Thc Drinker"
    <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Chyba zeby przyczepic sie do tresci ogloszenia, jako ze jest to namawianie
    >do przestepstwa - ale to by chyba w tym kraju nie przeszlo
    A slyszales o wspoludziale ? Ze nie bierze kasy za przeslane pliki a
    np. za reklamy to tzw. uzyskanie nieuzasadnionych korzysci. Dodatkowo
    raczej beda jego scigac bo jak sam stwierdziles przy p2p trudno
    namierzyc "przestepcow" latwiej bedzie naszej Policji scignac tego
    goscia. Czasami swiat jest bardziej skomplikowany niz sie to z pozoru
    wydaje.

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-05-26 19:09:40
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Limfo napisał:
    (...)

> [...]
    > namierzyc "przestepcow" latwiej bedzie naszej Policji scignac tego
    > goscia. Czasami swiat jest bardziej skomplikowany niz sie to z pozoru

    Taki serwer pełni rolę wirtualnej meliny paserskiej. Dziadek na melinie
    też tylko parzy gościom herbatę, a "oni tu panie coś przynoszą i
    wynoszą, ja nic nie wiem". Uważam, że ceny tzw. legalnych nośników z
    muzyką są chore i to rodzi chęć niepłacenia; nie zmienia to faktu, że
    udostępniając narzędzie do darmowej wymiany jest się wspólnikiem, a
    czerpiąc z tego korzyści jest się prawnie odpowiedzialnym.

    Dogbert

  • 7. Data: 2002-05-27 10:44:22
    Od: "Thc Drinker" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > udostępniając narzędzie do darmowej wymiany jest się wspólnikiem, a
    > czerpiąc z tego korzyści jest się prawnie odpowiedzialnym.

    Dobrze, dobrze - czyli reasumujac, jezeli porzycze od kumpla orginalna
    plytke i sobie przegam, to staje sie przestepca !?

    Jezeli wiec jest tak jak piszesz, czemu wiec w internecie dziala cala masa
    tego typu uslug, jak np audiogalaxy czy kazaa i sa one zupelnie legalne
    (dzialaja na zasadzie podobnej do DC) ?

    A co do "wirtualnej meliny paserskiej" to moge sie zgodzic ze serwery FTP,
    gdzie ludzie wgrywaja swoje pliki, wzamian za mozliwosc sciagania innych, sa
    nielegalne i administrator takiego serwera jest odpowiedzialny za to co sie
    na nim znajduje, natomiast na hube (w tym watku blednie nazywanym serwerem)
    DC nie sa przetrzymywane zadne dane, sluzy on jedynie do wymiany informacji
    miedzy podlaczonymi uzytkownikami !!!! - jezeli to uwazasz za nielegane, to
    powinnismy pojsc dalej i pozamykac wszystkie czaty, grupy dyskusyjne, kanaly
    IRC, serwery pocztowe. A idac dalej tokiem twojego rozumowania to za
    wszystkie przestepstwa odbywajace sie w internecie powinni byc
    odpowiedzialni dostawcy, bo przeciez daja narzedzie umozliwajace nielegalne
    wymiany oprogarmowania, wlamywania sie do innych komputerow itp....

    pzdrv
    thc_dRinker

  • 8. Data: 2002-05-27 12:41:47
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Thc Drinker" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli wiec jest tak jak piszesz, czemu wiec w internecie dziala cala masa
    > tego typu uslug, jak np audiogalaxy czy kazaa i sa one zupelnie legalne
    > (dzialaja na zasadzie podobnej do DC) ?

    No wlasnie kilka dni temu RIAA zlozyla pozew do sadu przeciwko Audiogalaxy
    (na p.r.m. ktos wczoraj wrzucil link do wiadomosci na Interii)... A Kazaa
    juz chyba czas temu jakis zostala pozwana...

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 9. Data: 2002-05-27 14:02:26
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>
    napisał w wiadomości news:actbmc$gll$1@news.tpi.pl...

> [...]
    Kazaa
    > juz chyba czas temu jakis zostala pozwana...

    Napster

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 10. Data: 2002-05-27 16:58:32
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Stanisław Pikul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Napster

    Napster zostal kilkakrotnie pozwany i osadzony. W tym samym newsie nt.
    Audiogalaxy przeczytalem, ze Kazaa tez zostala pozwana przez RIAA.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman