PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa przedwstępna ?? › umowa przedwstępna ??
    From: "HeFToL" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa przedwstępna ??
    Date: Wed, 16 Jul 2008 22:39:20 +0200

    witam,
    pracuję w firmie A, dostałam lepszą propozycję pracy w firmie B od
    października 2008. Za kilka dni mam podpisać umowę przedwstępną, która
    zawiera m.in. klauzulę iż zobowiązuję się, że podejmę pracę w tej firmie
    (jeśli nie, to poniosę "odpowiedzialność odszkodowawczą") oraz, że na
    początek będzie to umowa na okres próbny trwający 3 miesiące.
    Zastanawiam się czy jak podpiszę umowę na okres próbny, czy mogę np. na
    drugi dzien po jej podpisaniu złożyć wypowiedzenie?? Wydaje mi się, że
    wówczas ta umowa przedwstępna nie będzie już obowiązywać.
    A po drugie, czy powinnam domagać się jakichś dodatków, czy gratyfikacji, za
    to, że przez ponad 2 miesiące firma "blokuje" mi możliwość zatrudnienia w
    jakiejś innej firmie? Co o tym sądzicie??
    pozdrawiam
    Aga