PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas okreslony i zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2004-01-06 09:11:47
    Temat: umowa na czas okreslony i zwolnienie lekarskie
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    Witam w Nowym Roku,

    i takie pytanie: osoba pracuje na umowe o prace na czas okreslony do 31
    stycznia 2004 roku, niestety zachorowala i jest na zwolnieniu lekarskim do
    konca marca 2004, co sie dzieje z zawarta umowa o prace (konczy sie ??, czy
    automatycznie przedluza sie do konca zwolnienia??) czy po 31.I przysluguja
    tej osobie jakies swiadczenia w zwiazku z byciem na zwolnieniu lek. ??

    prosze o odpowiedz

    pzdr
    -pp

  • 2. Data: 2004-01-06 15:55:31
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    > i takie pytanie: osoba pracuje na umowe o prace na czas okreslony do 31
    > stycznia 2004 roku, niestety zachorowala i jest na zwolnieniu lekarskim do
    > konca marca 2004,
    (co to za choroba?, bo wiem że lekarze wystawiają zwolnienia na 30 dni nawet
    dla chorych terminowo)

    > co sie dzieje z zawarta umowa o prace (konczy sie ??,
    Kończy się 31.01.2004

    > czy automatycznie przedluza sie do konca zwolnienia??)
    NIE

    >czy po 31.I przysluguja tej osobie jakies swiadczenia w zwiazku z byciem
    na zwolnieniu lek. ??
    Jeśli ma uprawnienia do chorobowego to po przesłaniu do Zusu zwolnienia wraz
    z wypełnionym formularzem wypłaca ZUS.