PracaGrupypl.praca.dyskusje › to moze byc prawda

  • 221. Data: 2005-10-15 01:16:33
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "michal" <w...@p...onet.pl>

    > Bardzo dobre pytanie ;) Ja postawie inne, mogłbyś wskazać jakąś polską
    > uczelnię, która swój program dydaktyczny projektuje we współpracy z
    > dużymi firmami IT, której studenci mogą liczyć na praktyki w tych
    > firmach oraz pisać prace magisterkie na tematy, którymi te firmy są
    > zainteresowane?

    politechnika slaska, wspolpracy co do programu nie ma, ale pisze prace
    dyplomowa na zamowienie firmy i z tego co wiem to nie jestem w tym odosobniony,
    firma dogaduja sie z nasza uczelnia, uczelnia jako tako selekcjonuje kandydatow
    do firmy, nastepnie normalnie pracujesz i piszesz u nich prace dyplomowa, ktora
    nastepnie bronisz na uczelni, ja osobiscie znam dwie firmy ktore tak
    wspolpracuje z nasza uczelnia, ale mysle ze moze byc ich wiecej

    Pozdr
    Michal

  • 222. Data: 2005-10-15 02:16:10
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Jotte napisał(a):

    > BTW - stary, korwiniarze mnie trochę śmieszą, bardziej irytują ale do ich
    > wyczucia nie potrzeba żadnych superczułych detektorów - oni się sami
    > manifestują, jak świadkowie jehowy na przykład.

    I roszczeniowi nieudacznicy.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 223. Data: 2005-10-15 02:21:52
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Matrix napisał(a):

    > ciekawe po co on wogole czyta ta grupe

    A co w tym ciekawego?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 224. Data: 2005-10-15 02:23:02
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Matrix napisał(a):

    > zaden styl zycia, to rzeczywistosc tak na mnie wplynela i wbrew temu
    > co czytam w tych wspanialomyslnych poradach nijak maja sie do tejze
    > rzeczywistosci, to nie ja powinienem sie obudzic ale wlasnie wy bo jak
    > to ktos powiedzial "punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia"

    A kto Ci każe siedzieć w jednym miejscu?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 225. Data: 2005-10-15 05:57:50
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Matrix" <m...@x...com> napisał w wiadomości
    Sebastian Rusek napisał(a):

    >przegladalem oferty pracy we wszystkich znanych mi miejscach i
    wyslalem pare cv

    Na poczatku lat dziewiecdziesiatych zaczeły podupadac zaklady zbrojeniowe w
    jeszcze/bylym ZSRR bo zaczeto powoli liczyc pieniadze a nie bylo co do
    roboty.
    Dyrektor jednego z takich zakladow na pytanie dziennikarza jak sobie radza w
    nowej rzeczywistosci i czy zabiegaja sami o zlecenia dla firmy,
    odpowiedzial:
    "Oczywiście! Co miesiac jezdze do ministerstwa i pytam, czy dla mnie czegos
    nie maja."

    vertret

  • 226. Data: 2005-10-15 12:49:02
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Kira napisał(a):

    > A, no toś się faktycznie naszukał.

    jak na jeden dzien to mysle ze sporo.. ciekawe co ty bys zrobila ??

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 227. Data: 2005-10-15 12:51:55
    Od: Matrix <m...@x...com>

    vertret napisał(a):

> [...]
    > odpowiedzial:
    > "Oczywiście! Co miesiac jezdze do ministerstwa i pytam, czy dla mnie czegos

    ja sprwadzam codziennie wszystkie znane mi portale zawierajace
    ogloszenia o prace i jak znajde jakies nawet jakby bylo ze szczecina
    to odpowiadam chociaz i tak bym tam nie mogl podjac pracy z powodu
    kosztow ale wysylam bo moze wreszcie ktos zadzwoni i bedzie chcial sie
    chociaz na rozmowe kwalifikacyjna umowic bo jak narazie to nikt :( a
    jakby juz ktos zadzwonil z taka propozycja to by mnie chociaz troche
    podbudowalo i nadalo nowy sens temu

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 228. Data: 2005-10-15 12:54:13
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Immona napisał(a):

    > Czy wystepujesz z pozycji petenta, czy partnera rozmawiajacego o
    > wzajemnych zyskach?
    > Wiem, ze niezaleznie od sytuacji na lokalnym rynku pracy ci, ktorzy
    > przychodza z nastawieniem "zebraczym", sa skreslani w pierwszej
    > kolejnosci. A ci, po ktorych widac, ze nie rozumieja, na czym polega
    > biznes, w drugiej.

    nie mam takiego nastawienia "zebraczego" jak ktos mi mowi nie to sie
    nie koje i nie blagam o prace dla mnie "nie to nie" i nikt mi łaski
    nie robi, a co do biznesu to nie ja jestem pracodawca i nie chce nim
    byc a to jak dziala biznes to niech sie pracodawca martwi a nie ja, ja
    mam wykonywac tylko swoje obowiazki najlepeij jak potrafie i tyle

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 229. Data: 2005-10-15 12:54:45
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Paweł 'Styx' Chuchmała napisał(a):

    > A kto Ci każe siedzieć w jednym miejscu?

    moja sytuacja finansowa ?

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 230. Data: 2005-10-15 14:26:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dipop5$bh3$1@panorama.wcss.wroc.pl Paweł 'Styx'
    Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> pisze:

    > I roszczeniowi nieudacznicy.
    Słuchaj, a odpowiedz mi na takie pytanie: czy ci roszczeniowcy, to naprawdę
    wg Ciebie wyszarpują coś konkretnie dla siebie, czy to tylko taka gadanina?

    Jotte