PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy psychologiczne - co to jest?

  • 1. Data: 2003-03-22 06:52:32
    Temat: testy psychologiczne - co to jest?
    Od: "zajac77" <z...@h...pl>

    Witam

    czy ktos wie skad sciagnac jakies testy psychologiczne ktore firmy czasem
    daja kandydatom do rozwiazywania.
    nie za bardzo wiem o co chodzi z takimi testami a chcialbym to zobaczyc

    zajac77

  • 2. Data: 2003-03-22 14:15:31
    Temat: Re: testy psychologiczne - co to jest?
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > czy ktos wie skad sciagnac jakies testy psychologiczne ktore firmy czasem
    > daja kandydatom do rozwiazywania.
    > nie za bardzo wiem o co chodzi z takimi testami a chcialbym to zobaczyc

    Miej umysl tego z kontynentu za wielka woda pedzonego na fast foodach o
    wszystko napiszesz :-)))
    ostanie pytanie z ostatniego testu "co mozna zrobic z kartka papieru
    A4-podaj 10 przykladow". Zaluje ze nie napisalem o dokladnym zgnieceniu i
    uzyciu do podtarcia pewnej czesci ciala. Panienka ktora mi to dala tfu...
    Pani Dyr szukala domokrazcy do sprzedawania specjalistycznego osprzetu
    elektrycznego. No ale jak sie ma przed 30 i kilka fakultetow z (wstaw co
    chcesz) to mozna byc nawet specjalista od energetyki. Jedyne co mi zal to
    100pln za paliwo :-(
    Ale najpierw dowiedz sie dokladnie co od Ciebie chca, bo w mojej ofercie
    bylo o projektowaniu, obsludze kompa praktyce itp, a chodzilo o to co
    powyzej.

  • 3. Data: 2003-03-25 09:55:35
    Od: "Bartek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zajac77" <z...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > daja kandydatom do rozwiazywania.
    > nie za bardzo wiem o co chodzi z takimi testami a chcialbym to zobaczyc

    Jeśli coś znajdziesz to podrzuć. Za tydzień mam taki test i tez chciałbym
    sie do niego przygotować.

    Bartek

  • 4. Data: 2003-03-25 12:55:33
    Od: "Bartek" <b...@g...pl>