PracaGrupypl.praca.dyskusje › telemarketer contact center (warszawa) jak to jest ?

  • 1. Data: 2004-06-28 16:47:18
    Temat: telemarketer contact center (warszawa) jak to jest ?
    Od: "hat" <h...@h...com>

    czy ktos pracował w contact center na stanowisku telemarketera i moze
    podzielic sie informacjami na temat pracy u nich?

  • 2. Data: 2004-06-28 20:53:33
    Od: "Justyna" <j...@w...pl>

    Ja pracowałam (i w sumie to dalej pracuje ale juz tylko na infolinii). Jest
    strasznie!!!!! Przynajmniej dla mnie bo ja nienawidze sprzedawac czegos
    przez telefon a zwlaszcza uslug Telekomunikacji Polskiej. Ale sa osoby ktore
    to lubia robic i jakos im idzie. Ale tez narzekaja. Bo ile mozna gadac w
    kółko to samo?? Dzień, misiac, dwa ale niektorzy to po pol roku pracuja!!!
    Szok!
    Jak bedziesz cos jeszcze chcial (a) wiedziec to pisz. :)

    PS. Ja tej pracy (nawet na infolinii) nie cierpie i od jakis 3 miesiecy
    szukam czegos innego. Aha, pracuje tam od jakiegos poltora roku a miala to
    byc tylko praca wakacyjna :)

  • 3. Data: 2004-06-29 08:17:26
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Witam!

    Pracowalem tam przed dwa miesiace. Zarobki 4 zl na godzine. Praca na trzy
    zmiany. Non stop gadasz. Boli gardlo. Rotajca 40%. Totalna bezsila wobec
    sytsemu. Bałagan.

    Contac Center - najtanszy burdel w Warszawie; 4 zł. godzina.

    Odradzam.

    Wieslaw

  • 4. Data: 2004-06-29 10:12:23
    Od: "hat" <h...@h...com>

    > Jak bedziesz cos jeszcze chcial (a) wiedziec to pisz. :)

    Chciałabym sie spytać ile mozna zarobić miesięcznie w Contact Center na
    stanowisku telemarketera. Jak sobie obliczałam to wychodziło jakieś
    900-1000 zł na miesiąc do ręki - czy nie mylę się w obliczeniach ????

  • 5. Data: 2004-06-29 10:44:19
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    (netto) 4 pln x 8 (godzin) x 20 (dni) = 640 zł
    (netto) 4 pln x 8 (godzin) x 23 (dni) = 736 zł
    (netto) 5 pln x 8 (godzin) x 20 (dni) = 800 zł
    (netto) 5 pln x 8 (godzin) x 20 (dni) = 920 zł
    to tak trudno policzyć???

    pzdr
    gromax

  • 6. Data: 2004-06-29 14:02:48
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    gromax wrote:
> [...]
    > (netto) 4 pln x 8 (godzin) x 23 (dni) = 736 zł
    > (netto) 5 pln x 8 (godzin) x 20 (dni) = 800 zł
    > (netto) 5 pln x 8 (godzin) x 20 (dni) = 920 zł

    To nie do konca tak.
    Nie naleza sie przypadkiem jakies dodatki za prace w godzinach nocnych?

    PS.
    Tak trudno stosowac sie do Netykiety???
    --
    Robert Jaskula

  • 7. Data: 2004-06-29 14:33:17
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    zwykle sie stosuję, ale jak widać czasem są wyjątki.

    Zresztą akurat nie ma dla mnie większego znaczenia czy pisze się NAD czy POD
    czy W ŚRODKU. ważne żeby było zrozumiałe

    a tak poza tym, to (a'propos dodatków, nadgodzin itp) zawsze zależy od
    konkretnej sytuacji. Po prostu porusz ten temat podczas rekrutacji i
    dostaniesz odpowiedź
    gromax