PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy › szukam pracy
  • Data: 2020-01-01 19:13:33
    Temat: szukam pracy
    Od: nick <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    za biurkiem 8oo-16oo, laptop, dostęp do neta

    żeby ostre laski się kręciły w kusych kieckach

    nie ma mowy o delegacjach, nadgodzinach i braniu pracy do domu
    telefonach do mnie na prwatny numer po 16:01

    Odbieraniu żony z salonu do Lexusa i zawożeniu jej. Naprawianiu roweru
    lub zawożeniu roweru do serwisu 28 letniego synalka lewusa gamonia.

    Oferuję zrozumienie i lojalność. Możesz przy mnie kraść jak dawniej.
    Nikomu nie powiem że nie ukończyłeś technikum.

    --
    sig