PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż nie-absolwencki › staż nie-absolwencki
  • Data: 2005-11-21 11:01:25
    Temat: staż nie-absolwencki
    Od: "mirka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam pytanie odnośnie stażu. W archiwum znalazłam tylko informacje na temat stażu
    absolwenckiego. Jestem absolwentką wyższej uczelni. Jednak nie posiadam już
    statusu absolwenta (obrona czerwiec 2004), mam 25 lat (urodziny w lipcu). W
    trakcie roku od obrony, pracowałam w 3
    prywatnych firmach na umowy zlecenie i o dzieło. Początkowo szukałam pracy na
    własną rękę i jakoś się udawało mi ją znaleźć. Niestety obecnie jestem osobą
    bezrobotną nie zarejestrowaną w UP i nie posiadającą już statusu absolwenta. Czy
    w takiej sytuacji gdy nawet zarejestruję się w UP to czy mogę ubiegać się o
    staż? Bądź gdybym szukała na własną rękę, czy firmy chętnie przyjmują na staż
    osoby, takie jak ja, tj. takie z których nie będą miały korzyści finansowych (bo
    nikt im nie zwróci płaconych mi pieniędzy) I z innej strony gdyby mi nawet taka
    firma nie płaciła (to już się chyba nazywa wolontariat) to czy z reguły też
    chętnie/niechętnie firmy angażują się w takie przedsięwzięcia? Czy jednak nie
    ma tu reguł?

    pozdrawiam