PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż absolwencki

  • 1. Data: 2005-07-25 11:27:36
    Temat: staż absolwencki
    Od: Michał <k...@v...pl>

    Witam,
    jak to jest ze stażem dla osób powyżej 25 lat.
    Przepisy mówią, że trzeba mnieć nieukończone 27 lat w chwili ukończenia
    szkoły. Później przez rok ma się status absolwenta i tym samym
    przysługuje staż absolwencki.
    No właśnie ale jeśli ktoś, czyli ja :-) ukończyłem szkołę w wieku 26 lat
    i powiedzmy 8 miesięcy? Czy w takim razie mam status absolwenta 4
    miesięcy czy 12?
    Pytałem o to różne osoby w UP i prawdę mówiąc nie dostałem jednoznacznej
    odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2005-07-25 11:35:28
    Temat: Re: staż absolwencki
    Od: d...@v...pl

    > Witam,
    Wydaje mi się, że zaostało ci do skorzystania z możliwośći stażu 4 miesiące, ale
    umowa stażowa może zostać podapisana na 12 miesiący.

  • 3. Data: 2005-07-25 11:58:33
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Michał napisał(a):

    > Witam,
    > jak to jest ze stażem dla osób powyżej 25 lat.

    Aktualnie zgodnie z nową ustawą o promocji zatrudnienia nie ma takiego
    pojecia jak status absolwenta. Na staż są kierowane osoby do 25 lat
    (rocznik 81 i wyżej) oraz osoby do 27 roku życia, które ukończyły studia
    wyższe. Jeżeli w tym roku ukończyles studia i w tym roku skończysz 27
    lat np w grudniu to mozesz byc skierowany na staz. Te 27 lat nie może
    mieć ukończonych przed rejestracją.

    Skad wiec wytrzasnales Twoje 'informacje'?

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 4. Data: 2005-07-25 13:19:09
    Od: Michał <k...@v...pl>

    Witam,

> [...]
    > wyższe. Jeżeli w tym roku ukończyles studia i w tym roku skończysz 27
    > lat np w grudniu to mozesz byc skierowany na staz. Te 27 lat nie może

    Czyli jeśli właśnie skończyłem 27 lat, a rejestrowałem się jak miałem 26
    i 8 miesięcy, to mogę dostać jeszcze staż? Pytanie zadałem bardzo
    konkretne, nie chodzi mi o przepis tylko jego interpretację :-).

    > Skad wiec wytrzasnales Twoje 'informacje'?

    O które konkretnie 'informacje' Ci chodzi?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2005-07-26 06:08:17
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Mon, 25 Jul 2005 15:19:09 +0200, Michał napisał(a):

    > Czyli jeśli właśnie skończyłem 27 lat, a rejestrowałem się jak miałem 26
    > i 8 miesięcy, to mogę dostać jeszcze staż? Pytanie zadałem bardzo
    > konkretne, nie chodzi mi o przepis tylko jego interpretację :-).

    Nie, nie możesz być skierowany na staż.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski