PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalista zarobki ?

  • 1. Data: 2005-09-21 13:45:09
    Temat: specjalista zarobki ?
    Od: "Adam Konieczny" <k...@w...pl>

    Witam !
    Ile zarabiaja w Poznaniu Specjalisci ds. sprzedaży ?

    p.s
    Firma oferuje :
    > stabilne i wypłacane w terminie wynagrodzenie uwzględniające osiągane
    wyniki
    Jakie to stabilne wynagrodzenie ??

  • 2. Data: 2005-09-21 14:25:50
    Temat: Re: specjalista zarobki ?
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Konieczny" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Firma oferuje :
    > wyniki
    > Jakie to stabilne wynagrodzenie ??

    Zapewne chodzilo im o to, ze dostajesz w terminie i tyle ile trzeba. To
    swiadczy o tym jak chory w Polsce jest rynek pracy, skoro cos co powinno byc
    normalnoscia urasta do rangi jakiegos bonusu ;)

  • 3. Data: 2005-09-21 16:18:22
    Od: "Adam Konieczny" <k...@w...pl>

> [...]
    byc
    > normalnoscia urasta do rangi jakiegos bonusu ;)

    a jakie sa zarobki specjalistów ds. sprzedaży

  • 4. Data: 2005-09-21 20:18:09
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    Adam Konieczny wrote:
    > a jakie sa zarobki specjalistów ds. spr

    849 brutto

  • 5. Data: 2005-09-22 09:37:56
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał:

    > Zapewne chodzilo im o to, ze dostajesz w terminie i tyle ile trzeba.

    Ja myślę, że chodzi tu raczej o to, że się nie zmienia - czyli bez szans na
    podwyżkę. ;)