PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie papiery po wygaśnięciu um. o pracę?

  • 1. Data: 2005-09-21 06:45:43
    Temat: Jakie papiery po wygaśnięciu um. o pracę?
    Od: "poziomek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam po raz pierwszy w życiu zmieniam pracodawce. Jestem zatrudniony
    na um. o prace i niedługo ona wygasa.
    1.Jakie papiery należy i jakie warto wymagać od obecnego pracodawcy?
    2.Czy nadal jest cos takiego jak RP7?
    3.Ile czasu mozna czekac ustawowo na wydanie świadectwa pracy ?
    a) czy nadal jest obowiązujący przepis:
    "W związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy pracodawca jest
    obowiązany niezwłocznie wydać pracownikowi świadectwo pracy. Wydanie
    świadectwa pracy nie może być uzależnione od uprzedniego rozliczenia się
    pracownika z pracodawcą." ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-21 14:16:06
    Temat: Re: Jakie papiery po wygaśnięciu um. o pracę?
    Od: "madamjo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "poziomek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:dgqvin$2p4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > obowiązany niezwłocznie wydać pracownikowi świadectwo pracy. Wydanie
    > świadectwa pracy nie może być uzależnione od uprzedniego rozliczenia się

    Witam
    zapis odnośnie świadectwa nadal obowiązuje. Dokumentem, który musisz odebrać
    jest własnie to świadectw pracy.
    Co do Rp-7 nie jestem pewna, ale chyba już nie obowiązuje, bo to było dla
    tych, którzy byli zatrudnieni dużo wcześniej. ale tego akrat nie jestem
    pewna na 100%. I pamiętaj, żebyś miał aktualną (podstemplowaną)książeczkę
    zdrowia.
    pozdrawiam
    madamjo

  • 3. Data: 2005-09-21 18:46:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 21 Sep 2005 06:45:43 +0000 (UTC), "poziomek"

    >na um. o prace i niedługo ona wygasa.

    Kończysz żywot? Bo to jedyna sytuacja, gdy umowa o pracę wygasa.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-09-22 07:48:16
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (w nowej ortografii ogulnopolskiej)
    Świadectwo pracy. Pracodawca powinien ci dać na drugi dzień po zakończeniu
    umowy, lub pszysłać pocztą w ciągu 7 dni (on ma 7 dni na wysłanie, ty otszymasz
    puźniej.

    Pilnuj wszystkih RMUA, żeby dostać za każdy miesiąc.

    Wygodnie jest zachować dla siebie jeden egzempaż obieguwki.
    Jeśli u pracodawcy obowiązuje zwyczaj istnienia obieguwki: weź 2 egzemplaże, i
    wszędzie stępluj 2, a następnie zahowaj jeden dla siebie.
    Czasem to może być ważne, jest dowud, że się ze wszzystkiego rozliczyłeś.
    To dokument hroniący cię.

    Wygodnie jest w ostatnim dniu podstęplować Legitymację ubezpieczeniową, jest
    ważna miesiąc może się pszydać.