PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalista w corporate_banking_ ile????

  • 1. Data: 2003-07-24 10:59:12
    Temat: specjalista w corporate_banking_ ile????
    Od: m...@b...pl

    ile dostanie

    mam na mysli naprawde kogoś co sie zna na rzeczy
    jest niexle wykształcony zna języki ( minimum angielski) jest myślący
    i dobry w tym co robi

    ile wyciagnie i na jakie extra bonusy może liczyć

    i ma tę roboty nie dla tego że prezesem banku jest tata albo wyjek

  • 2. Data: 2003-07-24 11:30:09
    Temat: Re: specjalista w corporate_banking_ ile????
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    m...@b...pl napisał(a):

> [...]
    > i dobry w tym co robi
    > ile wyciagnie i na jakie extra bonusy może liczyć

    Bez obrazy ale nie rozumiem takich postow. Jesli to dotyczy Ciebie, masz
    takie kwalifikacje to na pewno w branzy jestes nie od dzis i orientujesz sie
    w tym bardzo dobrze albo znasz przynajmniej rzad wielkosci.
    Jesli zas pytasz hipotetycznie, to tez po co? Chcesz sie ksztalcic w tym
    zakresie? Zanim osiagniesz poziom omawianego speca minie tyle czasu, ze
    warunki i place na pewno sie zmienia. A jesli chcesz dyskretnie podpytac o
    mozliwe zarobki znajomego to byc moze szkoda nerwow, gul Ci skoczy i tyle :))

    Pzdr
    KI

  • 3. Data: 2003-07-24 11:31:47
    Od: w <n...@d...sie>

    > i ma tę roboty nie dla tego że prezesem banku jest tata albo wyjek

    jak chcesz się wkręcić do takie roboty? poprzez robienie minet?

  • 4. Data: 2003-07-24 11:39:33
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > masz takie kwalifikacje to na pewno w branzy jestes nie od dzis i
    > orientujesz sie w tym bardzo dobrze albo znasz przynajmniej rzad

    Otoz to. Dla mineciarza : jakiej uczelni by taki ktos nie skonczyl to bez
    doswiadczenia w
    bankowosci NIE ZNA sie na rzeczy. Poza tym sa specjalisci i specjalisci - corporate
    banking to szerokie pojecie.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.