PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalista d/s zamówień publicznych

  • 1. Data: 2008-10-02 10:00:52
    Temat: specjalista d/s zamówień publicznych
    Od: Krolik <r...@g...pl>

    Witam
    Znalazlem na stronie http://www.dodr.pl/rfiles/rek/index.htm ogloszenie
    dotyczace stanowiska specjalisty ds zamówień publicznych. Co sadzicie o
    tym ? Ogloszenie jest dla mnie lakoniczne i bardzo niedbale napisane ale
    moze ktos z Was ma inne odczucia z tym zwiazane
    Pozdr
    M.

  • 2. Data: 2008-10-03 08:45:32
    Temat: Re: specjalista d/s zamówień publicznych
    Od: odk <o...@p...gda.delthis.pl>

    Krolik pisze:
> [...]
    > tym ? Ogloszenie jest dla mnie lakoniczne i bardzo niedbale napisane ale
    > moze ktos z Was ma inne odczucia z tym zwiazane

    Ale co jest niejasne? Są ustalone pewne procedury przy przetargach
    publicznych i jest potrzebny człowiek który je zna i będzie pilnował ich
    przestrzegania. Normalne polskie ogłoszenie :D

    --
    Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.