PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalfikacyjna po angielsku › rozmowa kwalfikacyjna po angielsku
  • Data: 2004-06-18 13:10:01
    Temat: rozmowa kwalfikacyjna po angielsku
    Od: "wojcieszko" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! mam poważne pytanie, ale moze najpierw wprowadzę w zagadnienie- wysłałem
    kilkanaście ;) ofert, że poszukuję pracy odbyłem kilka rozmów kwalfikacyjnych
    no i (jak zwykle) NIC. Dziś jednak dostałem telefon, że pewna firma zaprasza
    mniena rozmowę kwalfikacyjną - co gorsza chyba dla mnie, że po ANGIELSKU !
    wszystko przez to, że napisałem, że znam język angielski 'komunikatywnie' i
    raczej nie skłamałem, bo posługuję się angielskim komunikatywnie, ale co innego
    poruzumiewać się komuniaktywnie, a co innego 'rozmowa kwalfikacyjna' po
    angielsku. Czy macie jakieś wskazówki ???? bo szczerze mówiąc to jestem - jakby
    to ująć - niedoświadczony w rozmowach o pracę po angielsku ;) KAŻDA RADA NA
    WAGĘ ZŁOTA !!!