PracaGrupypl.praca.dyskusjerenegocjacja umowy › renegocjacja umowy
  • Data: 2006-01-08 21:53:41
    Temat: renegocjacja umowy
    Od: Tim <c...@h...umcs.lublin.pl.delete> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pracuje w miedzynarodowej firmie, ale w Polsce mamy zaledwie kilkanascie
    osob. Praca jest ciekawa i mi sie podoba, lecz mozliwosci awansu male i
    podwyzki roczne zaledwie kilkuprocentowe.
    Mam mozliwosc przeskoczenia do innej firmy, o bardzo ugruntowanej
    pozycji, z lepszymi perspektywami i troche lepszymi zarobkami. Natomiast
    sama praca nie tak ciekawa i wciagajaca.
    Gdybym w obecnej firmie dostal 20-30% wiecej to wolalbym zostac i
    poczekac na ewentualny awans za 2-3 lata.

    Pytanie brzmi jak szef (ktory jest obywatelem Niemiec) moze zareagowac
    na wiesc, ze albo daje mi podwyzke albo odchodze. Czy prawdopodobna jest
    sytuacja, ze podwyzke mi da, lecz moja kariera bedzie juz zamknieta, bo
    moge robic w przyszlosci podobne numery?
    Czy ktos sie "przejechal" na takiej negocjacji lub ma tez pozytywne
    wrazenia? Dodam, ze moja pozycja w firmie jest obecnie bardzo dobra i
    ocene mialem rowniez bardzo dobra za poprzedni rok.