PracaGrupypl.praca.dyskusjerenegocjacja umowy › Re: renegocjacja umowy
  • Data: 2006-01-08 22:39:56
    Temat: Re: renegocjacja umowy
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sun, 08 Jan 2006 22:53:41 +0100, Tim
    <c...@h...umcs.lublin.pl.delete> zakodował:

    >Pytanie brzmi jak szef (ktory jest obywatelem Niemiec) moze zareagowac
    >na wiesc, ze albo daje mi podwyzke albo odchodze.

    IMO to najgorsze wyjście taki szantaż.
    Każdy czuje się przegrany niezależnie od sytuacji - jak dostaniesz
    podwyżkę - Ty, że musiałeś zaszantażować, szef, że musiał ustąpić.
    Jak nie dostaniesz - Ty, że Cię niedocenili, szef, że pracownik
    niedocenił firmy i słabo się z nią zintegrował (co jest jego osobistą
    porażką).

    Zapomnij, że masz inne wyjście, wyobraź sobie, że jesteś skazany na
    obecnego pracodawcę i idź ponegocjować (przedstaw swoje zalety, co
    firma zyskuje dzięki Tobie - ale ani słowa o odejściu).
    Jak nic nie wynegocjujesz - zwyczajnie odejdź (nie mów, że masz coś
    innego).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded