PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja w empiku

  • 1. Data: 2006-09-25 14:02:20
    Temat: rekrutacja w empiku
    Od: "Brena" <m...@w...pl>

    Witam!
    Niedługo będę starać się o pracę w nowo otwieranym salonie
    Empiku. Podobno rekrutacja jest przeprowadzana metodą Assessment
    Center .Czy ktoś już przez to przechodził? Jakie zadania tam trzeba
    wykonać i co robić żeby mieć jakiekolwiek szanse?:)

  • 2. Data: 2006-09-25 14:05:08
    Temat: Re: rekrutacja w empiku
    Od: "Laris" <markx@op_wyw_a_l.pl>

    Użytkownik "Brena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Ile placa?

    Laris

  • 3. Data: 2006-09-25 18:59:08
    Od: "Brena" <m...@w...pl>

    Laris napisał(a):
> [...]
    > Center .Czy ktoś już przez to przechodził? Jakie zadania tam trzeba
    > wykonać i co robić żeby mieć jakiekolwiek szanse?:)

    Właściwie to nie wiem ile płacą dokładnie. Podobno niewiele ale
    gdzieś trzeba łapać jakieś doświadczenie:). Pewnie zarobki
    zależą od zaangażowania i tego czy to praca na pełny czy np. na 3/4
    etatu (podobno sporo ludzi tam tak pracuje). Dobrze byłoby się
    załapać więc jeśli ktoś coś wie na temat tej rekrutacji to
    proszę o parę słów na ten temat. Dziękuję z góry!:)

  • 4. Data: 2006-09-25 19:47:47
    Od: "HeFToL" <b...@g...pl>

    Info poszło na priv ;)
    Pozdrawiam
    Aga S.

  • 5. Data: 2006-09-25 19:49:58
    Od: "HeFToL" <b...@g...pl>

    > Ile placa?

    Nie płacą zbyt wiele, ale są premie ;) Poza tym na początku wszyscy
    sprzedawcy są zatrudnieni na 3/4 etatu.
    Pozdrawiam
    Aga