PracaGrupypl.praca.dyskusje › prosba o rade

  • 1. Data: 2003-05-09 11:07:51
    Temat: prosba o rade
    Od: "Temat" <x...@x...pl>

    witam

    Mysle nad zmiana pracy ...... trafila mi sie nawet ciekawa oferta jako
    przedstawiciel handlowy ..... kolega ktory w tym robi mowi ze to fajna
    przyjemna robota ........

    jakie sa wasze doswiadczenia prosze o wypowiedz

  • 2. Data: 2003-05-09 11:12:37
    Temat: Re: prosba o rade
    Od: g...@o...pl

    Wypowiadałem się na ten temat parę linijek niżej:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.pra
    ca.dyskusje&tid=5640817
    Gardner

  • 3. Data: 2003-05-09 18:39:57
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Temat napisał:

> [...]
    > przyjemna robota ........
    >
    > jakie sa wasze doswiadczenia prosze o wypowiedz

    Weź dzień urlopu i pojeźdź z kolegą - i weś poprawkę na asortyment
    [przedstawiciel hadlowy ds. ogłoszeń to co innego niż przedstawiciel
    handlowy ds. chipsów]. ;)

    Flyer