PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy psychometryczne SHL

  • 1. Data: 2003-05-09 11:40:08
    Temat: Testy psychometryczne SHL
    Od: "J.Torrance" <b...@b...pl>

    Witam

    Zostałem wlasnie zaproszony na testy psychometryczne do jednej firmy,pani z
    kadr powiedziala, iz beda to testy przygotowane przez firme SHL. Jako, ze
    wczesniej nigdy nie mialem okazji sie z nimi spotkac, to nie wiem czego sie
    spodziewac. Na stronie SHL nie ma nic konkretnego.
    Moze ktos juz takowe testy przechodzil i moglby mi powiedziec czego moge
    oczekiwac , lub gdzie w sieci moglbym znalezc takie testy do pocwiczenia

    Z gory dzieki za info

  • 2. Data: 2003-05-09 17:47:12
    Temat: Re: Testy psychometryczne SHL
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Wiesz co ja byłam na takich podobnych testach.Test składał sie z 4 etapów.I
    etap to testy na inteligencje takie jak MESA czyli logiczno-matematyczne.II
    etap test z wiedzy ogólnej czyli:pani czytał tekst i trzeba było wynotować
    jak najwiećeje informacji,pózniej pytanie z polityki,filmu,wiedzy
    biologicznej(ja starałam sie o stanowisko przedstawiciela medycznego)III
    etap to napisanie eseju z artykułu.IVrozmowa z psychologiem.A jeśli ktoś juz
    przeszedł IV etap to piątym etapem była rozmowa kwalifikacyjna.Mówię Ci
    masakra i presing.Nie polecam takiej firmy!!!!!!!!
    Pozdrawaim i powodzenia.

  • 3. Data: 2003-05-09 18:06:29
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    To znowu ja byłam na ich stronie i napewno bedziesz miał podobny
    test.Współczuję!!!!!Od razu szukaj testów na inteligencje jak MESA!!!Wiesz
    jak to wygląda tam będa podobne pytania jak w tych testach.Można sie tego
    nauczyć.W pozostałych etapch trzymam kciuki.Czeka Cię naprawdę ciężka
    rekrutacja nie wiem na jakie stanowisko i do jakiej firmy ale zastanów sie
    czy warto.Jesli warto to powodzenia.
    Magda