PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista c++ zarobki

  • 11. Data: 2007-04-03 06:02:48
    Temat: Re: programista c++ zarobki
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Herakles napisał(a):

    > Pieprzą pieprzą, a nikt nic konkretnego nie powie.

    chcesz konkretów to proszę: od 2000 zł brutto do 12000 zł brutto.

  • 12. Data: 2007-04-03 06:15:09
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Tomek[TK] wrote:

    > Nie obrazisz sie, jak zapytam skad taki wyznacznik wartosci?

    Jeśli piszesz w C czy c++ to powinieneś czuć bardzo wyraźnie tę różnicę i z
    faktu jak ją czuje można wywnioskować ile tak naprawdę na ten temat
    wie(chociaż niekoniecznie), pozatym chciałem upewnić się, czy koleś wogóle
    wie, co to jest c++, bo pisał, że programuje w linuksie, a tam się
    praktycznie c++ nie stosuje, tylko samo przyjemne i proste c.

  • 13. Data: 2007-04-03 07:18:52
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Herakles napisał(a):

    > bo pisał, że programuje w linuksie, a tam się
    > praktycznie c++ nie stosuje, tylko samo przyjemne i proste c.

    a skąd wziąłeś takie informacje, ja mam wrażenie ze tak samo jest
    wykorzystywane i C i C++ po Linuxem jak i pod Windowsem.

  • 14. Data: 2007-04-03 07:33:39
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Tomek wrote:

    > a skąd wziąłeś takie informacje, ja mam wrażenie ze tak samo jest
    > wykorzystywane i C i C++ po Linuxem jak i pod Windowsem.
    ale to tylko wrażenie!

  • 15. Data: 2007-04-03 09:04:52
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Herakles napisał(a):
    > Jeśli piszesz w C czy c++ to powinieneś czuć bardzo wyraźnie tę różnicę i z
    > faktu jak ją czuje można wywnioskować ile tak naprawdę na ten temat
    > wie(chociaż niekoniecznie),

    Znam roznice miedzy C a C++(*). Mimo to nie wiem, na ile sie wycenic ;)

    Jestem studentem informatyki na PŚ(studia wieczorowe, 4 sem.). Ile
    moglbym "wziasc", biorac pod uwage:
    - miejsce pracy: Gliwice, ewentualnie Katowice
    - brak doswiadczenia zawodowego
    - pierwsza praca ;)

    (*) Ze wzgledu na autora postu poszlo na priv.

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 16. Data: 2007-04-03 13:11:13
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Tomek[TK] wrote:

> [...]
    > - brak doswiadczenia zawodowego
    > - pierwsza praca ;)
    >
    > (*) Ze wzgledu na autora postu poszlo na priv.

    A ja znam się na psyfajcaniu cygar metodą sarkastyczną.
    Przeczytaj uważnie pytanie.

  • 17. Data: 2007-04-03 13:37:51
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomek[TK] napisał(a):

> [...]
    > moglbym "wziasc", biorac pod uwage:
    > - miejsce pracy: Gliwice, ewentualnie Katowice

    zależy ile umiesz ale pewnie ponad 1500 to ci nie będą chcieli dać.

  • 18. Data: 2007-04-03 13:48:21
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Herakles napisał(a):
    > Przeczytaj uważnie pytanie.

    Przeczytalem i nie rozumiem o co Ci chodzi... oswiec mnie...

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 19. Data: 2007-04-03 13:49:51
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Tomek napisał(a):
    > zależy ile umiesz ale pewnie ponad 1500 to ci nie będą chcieli dać.

    Netto czy brutto? ;)

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 20. Data: 2007-04-03 14:17:39
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomek[TK] napisał(a):

    > Netto czy brutto? ;)

    raczej netto ale to jest bardzo uzależnione od tego co umiesz i co to za
    firma będzie