PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista c++ zarobki

  • 31. Data: 2007-04-04 08:11:51
    Temat: Re: programista c++ zarobki
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    c napisał(a):
    > tu nie ma zbytnio co porownywac,
    > c jest w zasadzie jezykiem proceduralnym,
    > brakuje tam miedzy innymi takich rzeczy jak szablony, polimorfizm,
    > obsluga wyjaktkow, przeladowania nazw funkcji, przeciazania operatorow no i
    > stl bez ktorego sie nie da zyc;)

    Wg. Ciebie to malo roznic ? :) Sam STL sprawia, ze podejscie do
    programowania w C i C++ jest IMO calkowicie inne :)

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 32. Data: 2007-04-04 11:04:13
    Od: c <...@c...pl>

    On Wed, 04 Apr 2007 10:11:51 +0200
    "Tomek[TK]" <t...@N...pl> wrote:
    > Wg. Ciebie to malo roznic ? :) Sam STL sprawia, ze podejscie do
    > programowania w C i C++ jest IMO calkowicie inne :)

    a gdzie ja napisalem ze malo roznic co?
    napialem ze nie ma co porownywac poniewaz sa to jezyki ZUPELNIE inne, ech
    nie rozumiesz mnie

  • 33. Data: 2007-04-04 11:07:15
    Od: c <...@c...pl>

    On Wed, 04 Apr 2007 09:35:35 +0200
    Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > fiu fiu, z tym to uważaj bo ci ktoś łatwo udowodni że nie masz racji.

    a skad niby wiesz co? w przeciwienstwie do progamistow adobe od flasha

  • 34. Data: 2007-04-04 11:23:33
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    c napisał(a):

    > a skad niby wiesz co? w przeciwienstwie do progamistow adobe od flasha
    > wiem jak sie pisze dobre programy wielowatkowe :/

    według mnie "obcykane" to takie ze masz to w jednym paluszku,

  • 35. Data: 2007-04-04 11:25:27
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    c napisał(a):

    > napialem ze nie ma co porownywac poniewaz sa to jezyki ZUPELNIE inne, ech
    > nie rozumiesz mnie

    nie mogą być zupełnie inne gdyż C++ wpiera wstecznie C, tak więc
    "zupełnie" inne to one nie są. Chodź by pod względem składniowym są dość
    podobne.

  • 36. Data: 2007-04-04 11:56:10
    Od: compbatant <...@c...pl>

    On Wed, 04 Apr 2007 13:25:27 +0200
    Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > c napisał(a):
    >
    > nie mogą być zupełnie inne gdyż C++ wpiera wstecznie C, tak więc
    > "zupełnie" inne to one nie są. Chodź by pod względem składniowym są dość
    > podobne.

    dobra odechcialo mi sie juz tej pogawedki bo widze, ze i tak sie niczego
    nie dowiem od osob tutaj. Tym rozumowaniem to mozna dojsc do wniosku ze
    javascript i c tez sa podobne bo maja podobna skladnie. A wogole c++ nie wspiera
    w 100% wstecznie c.

  • 37. Data: 2007-04-04 12:05:29
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    compbatant napisał(a):
> [...]
    > javascript i c tez sa podobne bo maja podobna skladnie. A wogole c++ nie wspiera

    A gdzie Tomek napisal, ze C i C++ sa podobne co? :)

    Tomek podkreslil, ze C i C++ nie sa ZUPELNIE ROZNE.

    Podobienstwo C i C++ zreszta nie polega tylko na samej skladni.

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 38. Data: 2007-04-04 12:08:30
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    c napisał(a):

    > a gdzie ja napisalem ze malo roznic co?

    Jakos tak dziwnie to zrozumialem :)

    > napialem ze nie ma co porownywac poniewaz sa to jezyki ZUPELNIE inne,

    Nie chce sie klocic, ale moim zdaniem w niczym to nie przeszkadza.
    Porownanie przeciez nie musi oznaczac szukanie podobienstw.

    > ech
    > nie rozumiesz mnie

    Denerwujesz sie czy tylko mi sie wydaje?

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 39. Data: 2007-04-04 22:22:24
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Herakles napisał(a):
    > !=

    Gratuluję argumentacji ;-)

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 40. Data: 2007-04-04 22:26:25
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    c napisał(a):

    > a KDE praktycznie nie istnieje tak? ;) cale to srodowisko i wszystko
    > co uzywa QT jest w c++ napisane, to tylko maly przyklad.

    Ach, nie znasz się. Herakles wie lepiej.
    gtkmm i xwWindows też nie istnieją, libxml2 czy linuksowy Boost też
    tylko się ludziom przyśniły ;-)

    Pozdrawiam,
    Waldek