PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik z Ukrainy

  • 1. Data: 2006-09-05 16:15:45
    Temat: pracownik z Ukrainy
    Od: "Tomasz" <s...@b...com>

    Witam

    Mam pytanie.
    Czy znacie jakieś strony ukraińskie gdzie możnaby dać ogłoszenie o
    poszukiwaniu pracownika z tamtego kraju?

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2006-09-05 17:44:19
    Temat: Re: pracownik z Ukrainy
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <s...@b...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam pytanie.
    > Czy znacie jakieś strony ukraińskie gdzie możnaby dać ogłoszenie o
    > poszukiwaniu pracownika z tamtego kraju?

    Jako kraj będący w UE poszukaj pracowników z kraju UE, może w Niemczech dasz
    zogłoszenie ((-:)>

  • 3. Data: 2006-09-05 17:59:10
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 05-09-2006 o 19:44:19 Michał <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz" <s...@b...com> napisał w wiadomości

    > Jako kraj będący w UE poszukaj pracowników z kraju UE, może w Niemczech
    > dasz
    > zogłoszenie ((-:)>

    btw. ambasada ukrainy pilnie potrzebuje webmastera ;)

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 4. Data: 2006-09-05 18:54:12
    Od: "shr" <j...@p...fm>

    a kogo dokładnie szukasz? :-)

    Moja dziewczyna jest Ukrainką, ale studiuje w wawie :-)

  • 5. Data: 2006-09-05 19:34:13
    Od: "Tomasz" <s...@b...com>

    >a kogo dokładnie szukasz? :-)
    >
    > Moja dziewczyna jest Ukrainką, ale studiuje w wawie :-)

    Studentka to chyba za szwaczkę robić nie będzie chciała. Studentów to bym
    mógł Polaków znaleźć. U nas studentów nie brakuje. Brakuje specjalistów w
    odpowiednich zawodach.

  • 6. Data: 2006-09-05 20:08:10
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > Studentka to chyba za szwaczkę robić nie będzie chciała. Studentów to bym
    > mógł Polaków znaleźć. U nas studentów nie brakuje. Brakuje specjalistów w
    > odpowiednich zawodach.

    Najpierw płacili specjalistom po 4 zł a teraz amnezje udają. W moim małym
    mieście jest sporo zakładów-szwalni i z tego co wiem szwaczki grosze tam
    zarabiały. Jak dobrze płacisz to możesz wziąc od konkurencji pracownika -
    nie jest to złośliwa uwaga tylko uwaga życiowa. Znam przypadek gdzie dwie
    firmy licytowały się o mechanika-kierowce (naprawde sprawdzony facet),
    pozostało na tym że facet został ale dostał 30% podwyżki w firmie, w sumie
    pełni też troche role przedstawiciela - teraz zarabia 1500 netto - nadal
    żadne cuda chyba ...

  • 7. Data: 2006-09-06 06:52:07
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Tomasz wrote:

    > Studentka to chyba za szwaczkę robić nie będzie chciała. Studentów to bym
    > mógł Polaków znaleźć. U nas studentów nie brakuje. Brakuje specjalistów w
    > odpowiednich zawodach.
    He he, bzdura nie brakuje, tylko się cenią a Ciebie na to nie stać.
    Jak chcesz wykazać, że nie ma takich specjalistów?

  • 8. Data: 2006-09-06 07:00:45
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Studentka to chyba za szwaczkę robić nie będzie chciała. Studentów to bym
    > mógł Polaków znaleźć. U nas studentów nie brakuje. Brakuje specjalistów w
    > odpowiednich zawodach.

    Szukasz szwaczek, czy kogos innego, bo jak zapewne nie wiesz, od tego zalezy metoda
    szukania?
    Jesli szwaczki, to najwieksze szanse przez ogłoszenie w Proponuju Rabotu, ale nie
    licz, ze ktos sie zainteresuje na takie stanowisko przez internet.
    Strona tego tygodnika to http://www.pro-robotu.com.ua/articles.php?aID=613&ac
    tion=view_article
    Wychodzi w Kijowie i kilku regionach, chyba mozna skladac zlecenia w Kijowie dla
    wszystkich edycji.

    Wojtek

  • 9. Data: 2006-09-06 08:56:42
    Od: "Tomasz" <s...@b...com>

    > He he, bzdura nie brakuje, tylko się cenią a Ciebie na to nie stać.
    > Jak chcesz wykazać, że nie ma takich specjalistów?

    Może i są tylko nie na sezonm, a ja takich potrzebuję. Nikt w Polsce nie
    pójdzie do pracy na dwa miesiące w roku.
    A z Ukrainy ktoś popracuje dwa miesiące i może cały rok nie robić u siebie.

  • 10. Data: 2006-09-06 08:57:14
    Od: "Tomasz" <s...@b...com>

[...]

    Dzięki za adres.
    Może szwaczki nie zaglądają do internetu ale może ktoś będzie miał
    znajomych.
    W każdym razie spróbuję dać ogłoszenie.