PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuje kogoś kto ma full wersje Programu 21

  • 11. Data: 2003-08-03 11:16:08
    Temat: Re: poszukuje kogoś kto ma full wersje Programu 21
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    to jest tylko wersja trial :-)))))))

    powiedz ze potrzebujesz to bedziesz mial tyle spamu w skrzynce, ze
    pozalujesz, ze wogole tego chciales

  • 12. Data: 2003-08-04 06:36:38
    Od: "zdegustowany" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:bgiqvf$f2u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > to jest tylko wersja trial :-)))))))
    >
    > powiedz ze potrzebujesz to bedziesz mial tyle spamu w skrzynce, ze
    > pozalujesz, ze wogole tego chciales

    Jak zawsze przesadzasz bo nie wiesz w czym rzecz.
    Ja wiem , więc śmieszą mnie wasze wypowiedzi.