PracaGrupypl.praca.dyskusje(pomysł) bezrobotni, a płacenie krwią :-) › (pomysł) bezrobotni, a płacenie krwią :-)
    From: "gg" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: (pomysł) bezrobotni, a płacenie krwią :-)
    Date: Tue, 18 Jul 2006 21:06:56 +0200

    Wpadłem dzis na taki pomysł żeby bezrobotni nie płacący
    za siebie składki zdrowotnej musieli zamiast tego oddać krew.
    Akt oddania krwi (powiedzmy raz w miesiącu w wybranym przez nich terminie)
    dawał by im bezpłatne ubezpieczenie zdrowotne.
    Było by to ograniczone do ludzi zarejestrowanych jako bezrobotni.
    Myślę że to jest jakis pomysl, biorac pod uwage ciagle braki zapasow.
    Zastanawaim się co o tym myślicie.

    pozdrawiam