PracaGrupypl.praca.dyskusjepensja.. › pensja..
  • Data: 2005-03-03 18:55:00
    Temat: pensja..
    Od: "scalem" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej...

    Ano ide od pn do pracy...i w zwiazku z tym mam dwa pytania...JEstem
    studentem pierwszego roku informatyki...Studia dzienne...Bede pracowal od
    15:30 do 20:00 -> czyli 3/4 etatu. Miejsce pracy to firma informatyczna
    dostarczajaca polaczenie z internetem itp. Ja mam tam byc jako helpdesk i
    ogolnie informatyk. PRaca od poniedzialku do piatku. Pracodawca zaoferowal
    mi 1 500zl Brutto w okresie próbnym(czyli miesiac/dwa) potem 2 000zl brutto.
    I zaoferowal umowe-zlecenie lub umowa-o-prace.
    I teraz moje pytanie: Czy oferowana pensja jest w miare uczciwa w stosunku
    do panujacych warunkow placowych? Co wybrac - umowe-zlecenie czy
    umowe-o-prace?

    pzdr.
    scalem