eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepapiery, papiery....... › papiery, papiery.......
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Sipak" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: papiery, papiery.......
    Date: Thu, 19 Aug 2004 12:27:39 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 10
    Sender: t...@o...pl@217.153.156.122
    Message-ID: <cg1v9g$41$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.156.122
    X-Trace: news.onet.pl 1092911216 129 217.153.156.122 (19 Aug 2004 10:26:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Aug 2004 10:26:56 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:124248
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak w Waszych firmach rozwiązaney jest problem obiegu pism? Chodzi mi
    zarówno o obieg wewnątrz jak i jakąs rejestrację pism wychodzących i
    przychodzących?
    Ja pracuje w państwowym molochu i pod tym wzgledem jest zupełny dramat.
    Rejestr w sekretariacie, u naczelnika wydziału, w pokoju, w kszięgowości i
    wreszcie w ekonomicznym.Tyle rejestrów muszę wypełnić żeby coś załatwić, a i
    tak ciągle coś się gubi.
    Mamy tu sieć ale nie jest w żaden sposób wykorzystywana.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1